Annons

Fototävling i Lerum 17:e November

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag trodde tråden hade gått i dvala eller vila inför morgondagen, men ack vad jag hade fel...
Hur gick det med krogen???

Nicro Svensson

Humm du får ju gott om sömn *ler*

Jag föbannar min sista kund som skulle envisas att åka över 10 mil hade man fått det en annan dag skulle man ju bli glad men nu blää

Så om ni behöver VR och IS så kommer jag behöva IS generation 100+ och en gängtapp i storlek mitt enbenstativ så jag kan få ett lagom gänga i min haka så jag ej faller framåt i väntan på rätt motiv.Men jag ger mig inte jag kommer .

Nu skall jag försöka få ihop 1,5 timma av sömn.

Syns snart Anders

Tack Weinö för erat engagemang! Det var jättekul att få komma ut och fota med er alla idag. Ser med spänning fram emot era bilder... :)

Mkt. trevligt initiativ!
Och väldigt kul att knalla omkring och försöka tolka kategorierna.
Det var inte lätt, men kul och lite klurigt.

Nu ser vi fram emot att få titta på alla bilder och rösta.

Hälsningar
Henrik & Henrik

Kan bara säga detsamma.. superbra roddad Johan o Ingela.. och nu kommer vi till det mest spännande.. hmm.. har jag åstadkommit några bilder..

Några bilder

Nu har jag skickat in mina bidrag. Vad gör ni då? ;)

Såna här filurer fanns det gott om i Lerum...

Bilagor

• ulrika.jpg
    ulrika.jpg
    47.1 KB · Visningar: 310
Vanligt folk kunde iallafall fly från kamerorna. Andra var inte lika lyckligt lottade...

Bilagor

• hundar.jpg
    hundar.jpg
    55.1 KB · Visningar: 307
Kommer kanske lite fler bilder senare. Nu vill jag se bilder från era kameror!

Bilagor

• blombukett.jpg
    blombukett.jpg
    75 KB · Visningar: 309
Vi tackar för visat intresse...

Kul att så många kom och deltog i tävligen.
Mycket trevlig dag trots att solen lös med sin frånvaro.

Ingela tog några bilder under dagen på er.
Dom kommer här i ett litet bildspel.
http://www.wdc.se/fototavling2007/album/deltagare/

Håll tillgodo & tack för er medverkan.
Nu väntar vi med spänning på era bilder.

Hälsningar
Johan & Ingela

Riktigt roligt det här. Men det var även sjukt svårt att lyckas komma på någon bra tolkning och bildidé till varje kategori. Ska bli roligt att se hur alla andras bilder blir.
Tack så hemskt mycket både Ingela och Johan. Superbra initiativ. Hoppas på mer sådant här i framtiden.

Då var man hemma igen, ömma ben och stela axlar :) Uppmjukning påbörjad med en Tuborg :)

Tack för idag Johan, Ingela och alla andra.

Standardfråga nr 1 :)

Hur mycket får man pilla i Ps? Kontrast, färg och sånt är väl självklart (det görs ju i kameran om man kör jpg) men är det ok med mer?

Hade varit roligt att se ur ni andra uppfattade kategorierna. Vilka hade ni mest problem med? Och vilka tyckte ni var roligast?
Själv tyckte jag det var svårast att få till något bra med Kategorierna; Porträtt i Lerumsmiljö och Gammalt möter nytt.
Roligast tykcte jag Kommunikation var. Kändes som att det var ganska öppet för ideér där.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar