mohei
Aktiv medlem
jido skrev:
- Fast han hade precis köpt min FA35:a ... LBA slår hårt på oss stackars Pentaxägare
Var det inte en 35:a som jag plåtade med? *förvirrad*
LBA? *ännu mer förvirrad*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jido skrev:
- Fast han hade precis köpt min FA35:a ... LBA slår hårt på oss stackars Pentaxägare
Lasse H skrev:
gatufotogäng från ovan..
mohei skrev:
Hrmm! Varför är jag halv?
mohei skrev:
Var det inte en 35:a som jag plåtade med? *förvirrad*
LBA? *ännu mer förvirrad*
Det problemet verkar många ha, inte bara "pentaxianer". )jido skrev:
Du plåtade med min nya 35:a. LBA = Lens Buying Addiction, dvs ett ständigt behov av att skaffa nya (mest gamla) Pentaxgluggar
jido skrev:
Du plåtade med min nya 35:a. LBA = Lens Buying Addiction, dvs ett ständigt behov av att skaffa nya (mest gamla) Pentaxgluggar
- Så sant så. Fast akronymen LBA är Pentax egen om legenden talar sanning... Själv försöker jag renodla min kameraväska till bara tre brännvidder. Du är inte sugen på en 50mm 1.7 till din fina Z1:a, va ...?Sans skrev:
Det problemet verkar många ha, inte bara "pentaxianer". )
Jomenvisst... jag missade ett sånt på en auktion på Tradera för ett tag sedan! Det beror väl lite på hur bråttom du har också för i nuläget är ekonomin liiiite ansträngd tyvärr. )jido skrev:
Du är inte sugen på en 50mm 1.7 till din fina Z1:a, va ...?
Låter bra det! )jido skrev:
Inga problem, Susanne! Annons ligger ute, men hör av dig när du är på grön kvist så får vi se om jag har det kvar.