Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
//Fotosugen// Lör 3 Maj//
- Trådstartare mackan
- Start datum
Sushan
Avslutat medlemskap
Hänger gärna med någon gång längre fram - tänker då framförallt passa på att inkassera utlovad fika hos Monica. ;o)))mackan skrev:
Tack Susanne, Kom med du också vet jag!
Bara besöket upp i tornet är nästan värt det
jido
Aktiv medlem
- Sorry, Mackan.mackan skrev:
Vad hände med dig då Monica, Var det inte du som kopplade grepp om att följa med ut den 3:e när du fyller år och allt?
Bilagor
jido
Aktiv medlem
- Kanon, Monica. Då kör vi slowspeed-läget i morgon och ser vart vi hamnar. Jag peppar sonen för fullt nu så han är redo att modellamohei skrev:
Jag kan hänga på ett tag i morgon Jimmy. Slussen kan jag ju ta efteråt. )
Barnanpassad promenad låter perfekt för min arma rygg. )
Jag kan ta med Chinon 135/2.8 om du vill prova den.
Vart ska vi träffas då?
Bilagor
mohei
Aktiv medlem
mackan skrev:
Vad hände med dig då Monica, Var det inte du som kopplade grepp om att följa med ut den 3:e när du fyller år och allt?
Din planerade fotorunda blir för dyr för mig. Jag har inte ens råd med avgiften till Stadshustornet (20 kr) och absolut ingen lunch eller öl (läs cider). )
Jag har knappt råd med sånt som är gratis. )
Djurgården funkar inte heller eftersom det finns för många tråd där. Pollenallergi liksom. )
Slussen klarar jag av. Jag var där i onsdags och nös inte enda gång. ;o)
Livet som pollenallergisk kyrkråtta. )
mohei
Aktiv medlem
jido skrev:
- Sorry, Mackan.
Sssch!!!! Lägg inte upp den här bilden. Dålig reklam för Pentax ju. I alla fall om en Nikonist håller i kameran.
mackan
Aktiv medlem
Okej jag förstår Monica, Men det är faktiskt ingen större avikelse från den andra planerade rutten ju!
Okej gubbs och alla andra vi ses imorgon. Jag har klätt upp mig och skall iväg på dotterns studentmiddag. Kom som du är eller som den du alltid velat vara var temat, Och så får det bli
Okej gubbs och alla andra vi ses imorgon. Jag har klätt upp mig och skall iväg på dotterns studentmiddag. Kom som du är eller som den du alltid velat vara var temat, Och så får det bli
Bilagor
jido
Aktiv medlem
- Kl 11.00 vid stadshuset, se bif. bild:pasram skrev:
Bra initiativ Jimmy! Jag hakar på. Vi kan väl också samlas 11.00 vid stadshuset? Och sen ta en något barnvänligare rutt än rätt genom hela stan?
Bilagor
mohei
Aktiv medlem
jido skrev:
- Kl 11.00 vid stadshuset, se bif. bild:
Inga fler sådana bilder! Jag kommer att trilla av pinn innan jag hinner fylla år!
jido
Aktiv medlem
Hehe.mohei skrev:
Inga fler sådana bilder! Jag kommer att trilla av pinn innan jag hinner fylla år!
Någon i tornet som vill komplettera med en ny Karl XII på Mackan i tornet?
Bilagor
pasram
Aktiv medlem
jido skrev:
- Kl 11.00 vid stadshuset, se bif. bild:
Bra bild!
Syns imorrn då.
mohei
Aktiv medlem
jido skrev:
Hehe.
Någon i tornet som vill komplettera med en ny Karl XII på Mackan i tornet?
Är det Mackan eller horisonten som borde rätas upp?
Sushan
Avslutat medlemskap
Med tanke på vad han håller i handen så torde väl det svaret vara självklart! ;o)))mohei skrev:
Är det Mackan eller horisonten som borde rätas upp?