Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotosugen i Paris 7-21 Juli 2008

Produkter
(logga in för att koppla)
- Är det din vigselring?

På mindre än en halvtimme så var det 5 bondfångare som sprang och plockade upp en vigselring framför fötterna på mig :)
 

Bilagor

  • 7783-vigselring-50k.jpg
    7783-vigselring-50k.jpg
    48.5 KB · Visningar: 213
Många fina bilder. Verkar ha varit en riktigt givande resa.
Dock förstår jag inte vad hon vill uppnå med ringen.. Lura turister på pengar?
 
HooX skrev:
Många fina bilder. Verkar ha varit en riktigt givande resa.
Dock förstår jag inte vad hon vill uppnå med ringen.. Lura turister på pengar?

Hon frågar om du har tappat den, visar att den inte passar på henne och ger den till dig. Tackar du nej så insisterar hon på att du skall ha den, lämnar över den och ger sig av ca 20 m, Vänder och kommer ikapp dig och frågar om du kan betala henne för den, om inte så begär hon att få tillbak den.
 
mackan skrev:
Hon frågar om du har tappat den, visar att den inte passar på henne och ger den till dig. Tackar du nej så insisterar hon på att du skall ha den, lämnar över den och ger sig av ca 20 m, Vänder och kommer ikapp dig och frågar om du kan betala henne för den, om inte så begär hon att få tillbak den.

Och eftersom hon "bara" begär en mindre summa för något som ser ut som en guldring betalar ofta giriga människor henne.

Dock är det inte guld och den giriga har blivit lurad....:)
 
Man får inte glömma att höja blicken då och då
 

Bilagor

  • 7799-flygeskort-50k.jpg
    7799-flygeskort-50k.jpg
    26.4 KB · Visningar: 252
- Nej vadå, Varför undrar du om jag jobbat som Clown på Mc´donalds??
 

Bilagor

  • 8143-mcdonaldsfärger-50k.jpg
    8143-mcdonaldsfärger-50k.jpg
    46.6 KB · Visningar: 227
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.