Köpt en paraplyblixt & en softboxblixt, detta paket alltså
Paketet innehåller
Paraply Vitt (transparent) 84cm (med 8mm stång) 1 st Paraply Vitt (transparent) 84cm (med 8mm stång)
2.2 meter (max belastning 6 kg) 1-pack 2 st 2.2 meter (max belastning 6 kg) 1-pack
Softbox kraftig för Bowens 90 x 90 cm inkl. löstagbart raster (grid) 1 st Softbox kraftig för Bowens 90 x 90 cm inkl. löstagbart raster (grid)
Radiokit med USB-anslutning FT16 (för Witstro samt DE, GS, QS-serien) Set med 1 sändare och 1 mottagare 1 st Radiokit med USB-anslutning FT16 (för Witstro samt DE, GS, QS-serien) Set med 1 sändare och 1 mottagare
Radiokit med USB-anslutning FT16 (för Witstro samt DE, GS, QS-serien) Endast mottagare 1 st Radiokit med USB-anslutning FT16 (för Witstro samt DE, GS, QS-serien) Endast mottagare
Studioblixt Kaffebrus 300Ws GS 2 st Studioblixt Kaffebrus 300Ws GS
Men när jag har kortare slutartid för att slippa oskärpa vid rörelse så blir det så här på min bild, se nedan. Skit i att ljuset ser fel ut & vitbalansen är konstig. Jag hade inte fixat det just då. Vill bara visa vad som händer, de blir liksom en svart rand längst ner. Ju kortare slutartid, ju mer svart blev bilden över. Jag försökte höja ljuset på softboxblixten men blev ingen skillnad förutom att bilden som ännu syns blev ljusare. Vad händer? Provade att använda bara softbox blixt och även dom båda tillsammans. Inga andra lampor tända!