Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
fotoskolor nära gbg
- Trådstartare magnusw
- Start datum
davidh
Aktiv medlem
marcus_kallander
Aktiv medlem
Fotohögskolan skall väl ligga i gbg om jag inte har helt fel för mig....
raderad medlem
Aktiv medlem
hetta
Ny medlem
Hej Magnus!
Jag kan varmt rekommendera Folkuniversitetet/Art college på Första långgatan i Gbg (nackdelen är dock att du får betala en hel del pengar för den, men det är det värt om du behöver utvecklas). Jag gick en 1-årig utbildning där 1998-99. Sedan kom jag in på Vasa kunskapscentrums 1,5 åriga fotoskola (motsvaras nog av Hisvuxs 60 veckors utbildn. numera). Efter detta kom jag in på Fotohögskolan 2001. Så ge inte upp, även om det är svårt att komma in på dessa utbildningar!!!!!!!!
Lycka till!
Jag kan varmt rekommendera Folkuniversitetet/Art college på Första långgatan i Gbg (nackdelen är dock att du får betala en hel del pengar för den, men det är det värt om du behöver utvecklas). Jag gick en 1-årig utbildning där 1998-99. Sedan kom jag in på Vasa kunskapscentrums 1,5 åriga fotoskola (motsvaras nog av Hisvuxs 60 veckors utbildn. numera). Efter detta kom jag in på Fotohögskolan 2001. Så ge inte upp, även om det är svårt att komma in på dessa utbildningar!!!!!!!!
Lycka till!