Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Fotoskolan Jönköping!
- Trådstartare Bonde
- Start datum
tovehedvig
Medlem
Jag har! Har du? Undrar hur många som sökte.
Bonde
Aktiv medlem
Fotoskolan!
Hej Tove!
Vad kul att du också ska dit!
Jag pratade precis med skolan och meddelade att jag kommer tisdag 15 maj.
Enligt vad jag sett på skolans sida på Facebook, så ska det röra sig omkring 95 ansökningar tror jag det var, eller om det var i en blogg. Tydligen är det nytt rekord i ansökningar och dessutom hög bildkvalitet hos de sökande.
Jag har! Har du? Undrar hur många som sökte.
Hej Tove!
Vad kul att du också ska dit!
Jag pratade precis med skolan och meddelade att jag kommer tisdag 15 maj.
Enligt vad jag sett på skolans sida på Facebook, så ska det röra sig omkring 95 ansökningar tror jag det var, eller om det var i en blogg. Tydligen är det nytt rekord i ansökningar och dessutom hög bildkvalitet hos de sökande.
tovehedvig
Medlem
Va kul!
Ska också dit på tisdag!
Grattis till oss då!
Ses på tisdag!
Ska också dit på tisdag!
Grattis till oss då!
Ses på tisdag!
Bonde
Aktiv medlem
Va kul!
Ska också dit på tisdag!
Grattis till oss då!
Ses på tisdag!
Japp, grattis till oss!
Absolut ses vi där!
Nu ska jag se vad du bjuder på för konkurrens ; )
tovehedvig
Medlem
Har inte lagt upp några bilder än haha!
Men ska göra det under dagen
Men ska göra det under dagen
stjarnstund
Medlem
Hej!!
Vad kul att ni ska dit! Det ska jag också, men på måndagen.
Oj vad många ansökningar! Känner mig väldigt utvald just nu
Bonde
Aktiv medlem
Tut!
Hej Victoria!
Ja visst är det kul. Och ja, det hade tydligen varit rekordmånga ansökningar och det känns som att det kan bli ett tufft race.
Jag hade bästa förutsättningarna att åka ned på tisdag, men måndag hade varit roligt för då hade man ju fått delta i processen mycket tidigare : )
Du får väl skvallra lite för oss här sen när du kommer hem.
Hej!!
Hej Victoria!
Ja visst är det kul. Och ja, det hade tydligen varit rekordmånga ansökningar och det känns som att det kan bli ett tufft race.
Jag hade bästa förutsättningarna att åka ned på tisdag, men måndag hade varit roligt för då hade man ju fått delta i processen mycket tidigare : )
stjarnstund
Medlem
Hej Victoria!
Ja, som tur är har den största gallringen redan varit
Absolut, jag återkommer på måndag kväll med lite inside-information om hur dagen varit
Lycka till alla!
stjarnstund
Medlem
Anmäler mig till skaran, ska dit på tisdagen
Vad kul! Lycka till!
Bonde
Aktiv medlem
Anmäler mig till skaran, ska dit på tisdagen
Tjenare Kristian!
Coolt!
Var har ni bilder? Har ni bloggar, kan inte alla skriva ut var de finns så man får spana lite : )
Victorias sida har jag redan kikat lite på, fanns en del verk där som jag fastnade för : )
Jag finns här med lite äldre bilder. FB: https://www.facebook.com/Johanbondefoto
www.johanbonde.blogg.se (Dock är inte sådär jättebra uppdaterad)
Så, nu hoppas jag att ni inte är blyga!
Krisseh
Ny medlem
stjarnstund
Medlem
Tack Johan! Dock är det ingen av bilderna här på fotosidan som jag sökte med. Men de finns på min alldeles nyskapade flickr, så där kan ni se lite mer av det jag gjort.
http://www.flickr.com/photos/victoriasoderstrom/
Ska kika in på era sidor nu
Bonde
Aktiv medlem
Tack Johan! Dock är det ingen av bilderna här på fotosidan som jag sökte med. Men de finns på min alldeles nyskapade flickr, så där kan ni se lite mer av det jag gjort.
Taggad!?
Snart dags!
Ska bli asgrymt, var det i Norrköping du bodde?
Oj.. måste boka tåg hem kom jag på. Hm.
stjarnstund
Medlem
Taggad!?
Snart dags!
Ska bli asgrymt, var det i Norrköping du bodde?
Oj.. måste boka tåg hem kom jag på. Hm.
Jepp, bor i Norrköping.
Nu är jag precis på väg hem från Jönköping. Vi var indelade i lite mindre grupper och efter att man haft gruppintervjun kunde man gå. Så om du inte bokat tåget hem än, kolla upp vilken grupp du är i först eller boka en sista minuten hem på plats sen. Kan bli lång väntan annars om du skulle vara i nån av de första grupperna. Vilket du förmodligen är eftersom du är högt upp på listan (bokstavsordning).
Alla var i alla fall jättefina och det var kul att träffa andra fotointresserade. Kommer bli en bra klass för de som tar sig in
Blir en nervös tid nu att gå och vänta på svar.
stjarnstund
Medlem
Lycka till idag alla som ska dit!
Bonde
Aktiv medlem
Lycka till idag alla som ska dit!
Så, då har vi andra också varit där. Riktigt kul dag och många roliga människor fick man kontakt med. Hade varit asgrymt att träffa alla som var där i går också.
Men nu är det bara att avvakta beskedet så får vi se vilka man får som kollegor då!
stjarnstund
Medlem
Så, då har vi andra också varit där. Riktigt kul dag och många roliga människor fick man kontakt med. Hade varit asgrymt att träffa alla som var där i går också.
Men nu är det bara att avvakta beskedet så får vi se vilka man får som kollegor då!
Hehe det är rätt inställning!!
36 kallade till antagningsdagarna och ca 17 platser sa de till oss. Så många kommer få tråkiga besked tyvärr :/ Jag hoppas att jag slipper bli en av dem
Bonde
Aktiv medlem
Hehe det är rätt inställning!!
36 kallade till antagningsdagarna och ca 17 platser sa de till oss. Så många kommer få tråkiga besked tyvärr :/ Jag hoppas att jag slipper bli en av dem
Blir det tråkigt besked har jag i alla fall fått 4 nya Followers på Instagram hehe : )
Har du Instagram?