Annons

Fotoskolan Jönköping!

Produkter
(logga in för att koppla)
Haha det är ju alltid en vinst! :)

Jag hämtade hem instagram bara för ett litet tag sedan då jag hörde att det kommit till Android. Är inte aktiv än dock. Vad heter du där?
 
Hm, undrar om man ska tolka det som att man fick en reservplats eller inte kom in då, att man inte har fått svaret ännu : /


Grattis Beata : )

Rebecca fick sitt brev igår och kom in också. Nu börjar det bli nervöst..
Man kan ju få brev idag eller imorn med. De kanske väljer att "sprida" beskeden så inte alla får reda på det samma dag.
 
Rebecca fick sitt brev igår och kom in också. Nu börjar det bli nervöst..
Man kan ju få brev idag eller imorn med. De kanske väljer att "sprida" beskeden så inte alla får reda på det samma dag.

Ja, det är ju lurigt det där hur de skickar ut. Det kanske är ett gäng i första gruppen som också fått veta men inga som vi träffat på eller som skriver här.

Så ja, visst, det är ju bara att vänta, men klart man är nyfiken och i synnerhet nu när folk har fått veta att de kommer in, för varje som har fått ett sånt besked, minskar ju chansen för en annan ; )


Grattis Rebecca också : )
 
Jag fick svar i onsdags också och tog mig in.
Jag hoppas verkligen att ni får ett brev i posten idag eller tar er in på reservplats!!
 
Mitt brev kom aldrig fram, men fick idag beskedet att jag är reserv. Hade ju självklart velat komma in, men håller tummarna att jag gör det ändå!

Grattis!

Jag pratade med dem i morse och kom inte heller in. Verkar inte vara bland de första reserverna heller men har inte heller fått ett Nej än så länge, då en del fortfarande kan hända.
 
Mitt brev kom aldrig fram, men fick idag beskedet att jag är reserv. Hade ju självklart velat komma in, men håller tummarna att jag gör det ändå!

Grattis!


Tack! Hoppas att det är flera som tackar nej eller drar sig ur. I Facebookgruppen som skapades är det än så länge bara typ 9 elever om jag räknat rätt. De har tackat ja. Men alla de andra har jag inte sett eller hört något från. Håller tummarna för er båda!
 
Har sökt sista dagen 1maj. Fått bekräftat att de fått bilderna men inget besked om intervjuer etc.. När fick ni era besked och hur sent sökte ni?

Jag postade mina bilder 1 maj och skickade in formuläret via webben 2 maj men det för att jag hade tekniska problem. hade tur att de godkände min ansökan. sen ringde de början på veckan om intervju. Tråkigt att höra att du inte hört något.
 
Jag postade mina bilder 1 maj och skickade in formuläret via webben 2 maj men det för att jag hade tekniska problem. hade tur att de godkände min ansökan. sen ringde de början på veckan om intervju. Tråkigt att höra att du inte hört något.

Hade du hört med skolan innan då? Jag bor här och skulle lämna indetdirekt men de hade stängt kl 15 dagen innan 1 maj. Lite dåligt när det står skicka senast 1 maj på deras sida.. Jag menar om det nu kom in för sent.. Annars är jag för dålig.. !
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.