Annons

Fotosidan Masters

Produkter
(logga in för att koppla)

Marols

Aktiv medlem
Hej!
Ser att jag fått ett hedersomnämnande på ett porträtt i etapp 3. Kommer detta omnämnande/foto ut i Fotosidan Magasin, eller blir synligt på annat ställe?
Ser att etapp tre skulle redovisas i tidning nummer två, men ser inte bilden där.

Har jag fattat detta fel?

Hej!
Ser att jag fått ett hedersomnämnande på ett porträtt i etapp 3. Kommer detta omnämnande/foto ut i Fotosidan Magasin, eller blir synligt på annat ställe?
Ser att etapp tre skulle redovisas i tidning nummer två, men ser inte bilden där.

Har jag fattat detta fel?

Nu har du säkert fått svar men hedersomnämnanden publiceras inte i tidningen. Det syns här i din profil under en flik och på https://www.fotosidan.se/magasin/index.htm under "Bilderna som kom med".

Kapar tråden.

Jag kapar tråden då rubriken var rätt.

Försökte ladda upp en bild igår till tävlingen. När jag laddade upp den på min sida så såg allt bra ut, men när jag laddade upp den i tävlingen så tappade den massor med färg.

Någon som har några förslag på vad jag har gjort för fel?

Jag kapar tråden då rubriken var rätt.

Försökte ladda upp en bild igår till tävlingen. När jag laddade upp den på min sida så såg allt bra ut, men när jag laddade upp den i tävlingen så tappade den massor med färg.

Någon som har några förslag på vad jag har gjort för fel?

Märkligt! Tror jag aldrig varit med om det här på FS. Tumnagelbilden visar förstås inte rätt då den är så liten men kollar man på den stora bilden ska det inte vara problem. Jag laddar alltid upp sRGB men det borde inte spela roll med Adobe RGB heller. Kanske andra har bättre svar.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar