Annons

Fotosafari på Lör?

Produkter
(logga in för att koppla)
Ja, det ser ju intressant ut, kan någon fixa en nyckel/tillstånd eller nåt' så vore det ju bra. Dock ej sö 15:e, men gärna typ nästa lördag, den 21 för mig.
 
Jag var på Kvarnholmen för några dagar sedan och fotade det hela från andra sidan vattnet, och blev förstås sugen på att komma närmare...

Så jag hänger gärna med. Tror det kan vara bra att vara flera om man stöter på några suspekta typer därnere.

Magnus: Var det någon där när du fotade?
 

Bilagor

  • ryssviken.jpg
    ryssviken.jpg
    93.6 KB · Visningar: 162
Hi folks

Jodå det var lite människor där. Gissar att dom arbetar med något för dom såg oerhört smutsiga ut. Men samtidigt så står det en och annan "lyxbil" på plats och ca 50-100m längre in mot Stockholm ligger ett par finfina husbåtar förtöjda. Det står även en och annan fyrhjuling och motorcykel i fint skick så det lär inte bara vara de som är på samhällets baksida som finns där.

De få människor som jag träffade var alla visserligen smutsiga av arbete men jättetrevliga och hälsade glatt på mig. Ingen frågade mig vad jag gjorde där utan bara fortsatte med sitt. Jag kände mig aldrig misstänkt eller hotad på något sätt. Tvärtom faktiskt.

Det hände däremot för några veckor sedan när jag var på andra sidan vattnet på Kvarnholmen. Jag blev helt sonika utkörd ur området med hänvisning till en skylt på entregrinden som sa att det var privat område! Stämmer det? Skylten var en bland massor av olika skyltar. Är det någon som vet vem som äger kvarnholmen? Vad ska hända med området?

Fler bilder från Ryssviken http://www.fotosidan.se/gallery/view.htm?ID=139070

Mankan
 
Nu är det snart för sent!! Ryssviken byggs om till ???

Bilderna är tagna från andra sidan viken, Kvarnholmen
 

Bilagor

  • _mg04460.jpg
    _mg04460.jpg
    56.4 KB · Visningar: 119
Ja du ser Magnus, det händer grejer! Blir sugen på att kolla upp arkivet om det finns nån spännande bild som man glömt :)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.