Annons

Fotosafari på Öland

Produkter
(logga in för att koppla)

Anna Cecilia

Ny medlem
Jag har hittat den här sidan på nätet www.fotosafarioland.se
och undrar om någon känner till det.

Det låter supertrevligt, men jag vill gärna veta mer innan jag anmäler mig. Är det någon som deltagit på den här fotosafarin och kan rekommendera den? Finns det fler liknande på Öland?

Kackelstugan är riktigt trevlig - t o m med i värsta turisttider. Jag känner inte till organisatörerna, men upplägget och programmet låter mycket lockande. Öland är vackert!

Kackelstugan är riktigt trevlig - t o m med i värsta turisttider. Jag känner inte till organisatörerna, men upplägget och programmet låter mycket lockande. Öland är vackert!

Tack! Ja, i slutet av maj är Öland otroligt vackert. Det lutar nog åt att jag bokar in en av fotosafarihelgerna :)

Klart du ska åka!

Detta tycker jag du ska åka på! Fotograferna som leder kursen, Håkan Sandbring och Martin Borg, är fantastiska naturfotografer. De har gjort flera fina fotoböcker tillsammans, bland annat Slott i Skåne, Skåne - känsla och horisont och Öland - ljus, hav och alvar. Om jag har möjlighet vill jag absolut åka på denna safari. Jag har tidigare gått kurser för Håkan (i Skåne) och lärt mig massor! Vi kanske ses? Vilket datum tänker du anmäla dig till?

Håller med - Klart du ska åka!

Jätteduktiga fotografer! Jag ska boka en resa så fort jag får lite semester!

Tack för er uppmuntran. Jag har frågat mer om upplägget, och allt låter jättebra. Det lutar åt att jag bokar in fotosafari sista helgen i maj. Jag ser fram emot blommande gullvivor och orkidéer. Hoppas vi ses!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar