Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotorunda Lör 26/8

Produkter
(logga in för att koppla)
Tack för idag! 7 Gubbar och en tant inte illa :)

Jag gjorde iaf en bild som jag blev riktigt nöjd med och märkligt nog så är det på Jon in action igen..

Bilagor

• 4913-jon-med-telegl-40k.jpg
    4913-jon-med-telegl-40k.jpg
    26.5 KB · Visningar: 290
Jag tror vi var flera som fångade trappan. Var det bara jag som först i efterhand såg skylten?

Bilagor

• dsc_2502mini.jpg
    dsc_2502mini.jpg
    68.4 KB · Visningar: 268
Senast ändrad:
Hur ser mina bilder ut på era skärmar?

Jag har upplevt att en del tycker att mina bilder är för mörka på sian skärmar... På min skärm ser de bra ut och även när jag får ut dem på papper. Hur ser det ut hos er?

Tack för en mycket trevlig dag. En blomma till får avsluta kvällens bildspel från mig.

Bilagor

• dsc_2567mini.jpg
    dsc_2567mini.jpg
    53.6 KB · Visningar: 263
Re: Hur ser mina bilder ut på era skärmar?

Spaceman Spiff skrev:
Jag har upplevt att en del tycker att mina bilder är för mörka på sian skärmar... På min skärm ser de bra ut och även när jag får ut dem på papper. Hur ser det ut hos er?

Tack för en mycket trevlig dag. En blomma till får avsluta kvällens bildspel från mig.

Fina bilder Jon, aningen mörka tycker jag.

/Martin

Tack för sällskapet och för lånet av objektivet som är testat på de två första bilderna (samt fler här hemma, ett sånt måste jag ha!)

Anna fotograferar garage:

Bilagor

• dsc_0134.jpg
    dsc_0134.jpg
    25.5 KB · Visningar: 219
Senast ändrad:
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar