ANNONS
Annons

Fotomässan på Elmia, Jönköping.

Produkter
(logga in för att koppla)

das_model

Aktiv medlem
Är det någon från Gbg som möjligtvis tänkt åka bil upp till Jönköping på fotomässan den 16 el 17 April ?? Delar gärna bensinen och slipper hemskt gärna åka buss!

Jag skulle gärna åka dit den 17 och jag tar bil i så fall. Jag vågar dock inte lova att det blir av. Det beror lite på hur finanserna ser ut... fotomässor har en tendens att bli dyra :)

Planen just nu är i alla fall att det blir åka av och jag har plats i bilen. Bara att skrika till om man vill åka med.

Ja, för tillfället är det bara jag i bilen, så det går nog att klämma in fler än 1 passagerare. Bilen är inte jättestor (Peugeot 206) men det går att sitta hyfsat i baksätet.

Jag kan nog tänka mig att åka ner. Är lite långt i förväg för att bestämma defenitivt.

Har en 740 som går från Södertälje alternativt Stockholm med plats för 4 passagerare.

Maria: Kommer det att bli fler än du som ska åka med? Jag tänkte att det är bäst jag kollar hur många vi blir innan jag börjar fråga andra om de vill åka med.

jag ska kolla med en kompis, har inte fått tag på honom bara, ska meddela dig så fort jag kan !! : )

Jag hänger gärna med om någon från Stockholm ska ner. Helst åker jag Saab eller Alfa Romeo men är du inbiten Nikonist kan jag tänka mig andra alternativ.

Tillägg: Ovanstående krav är naturligtvis bara ett dåligt försök att vara rolig.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar