ErlandH
Aktiv medlem
Ja, det gäller alla utom en visss Robin Gyllander Larsson.Verkar som Canon kör Check & Clean i år[/url]
;-P
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det gäller alla utom en visss Robin Gyllander Larsson.Verkar som Canon kör Check & Clean i år[/url]
Nu läste jag i en annan tråd att det är extrajobbande ungdomar utan särskilda kunskaper, så det är bara att hoppas att de gör rätt... Någon med erfarenhet av Nikons rengöringsservice på mässorna?
Jag såg en man i Canons check and clean-monter blåsa in i ett kamerahus med munnen (säkert inte med slutaren öppen, men ändå). Jag skulle rekommendera alla att hålla sig oerhört långt borta ifrån dessa idioter som inte kan ha en susning om vad de håller på med.
Det är killarna från Lasses Kameraservice och Nikons egna service killar som jobbar i år , och förra året, och förra året, och förra året...
//Adam
hmm... ska jag masa mig upp i tid och åka dit... eller inte... det är frågan...
Köptarmen bubblade som fan, det blev en SB-900-blixt samt en Blackrapid-rem och några tidningar och böcker. Däremot inte en Epson 3800 eller Elinchrome-studiosetet, vilket gör att jag sparat över 18000 spänn på en dag!
Vad impulsköptes?
Grattis! Kul att göra dom pengarna på en lördag va? Jag tjänade ca 15000 på att ge fan i att handla den där Eizon jag är sugen på!
Fast egentligen skjuter jag bara fram grötdieten...
/K
Just det Kenneth, glömde! Jag sparade 3 000 spänn till på att inte köpa BG-setet till min D300 fast det lockade något oerhört nu när man inte behöver köpa en D700 för att få det priset! Karaktär! Och nu har mässan äntligen stängt för den här gången!
Så släng gröten, nu ska vi fira, fram med radhusbiffarna och lingonsylten!
Nåå, KG, kom du iväg på mässan eller är du kvar hemma???
När går nästa fotomässa av stapeln? Januari?