Kalinka skrev:
Hej på er Nils och ni andra!
Beklagar Nils.
Var på mässan både igår och idag och hade inte sett något om detta med Foto SM förrän jag kikade i Forumet nu, och då har jag ändå varit två gånger igenom utställningshallen med bilder och flera ggr och kikat i utställningarna mellan mässhall och stora scenen.
En kille som besökte Fotosidans monter idag, frågade en av killarna därom de var de som hade bilden på "killen med korna" på sidan, men de visste heller inget och svarade att vi har en halv miljon bilder på Fotosidan och även jag tyckte frågan verkade komiskt...så ja lite dålig info har det ju varit .(Jag hade heller inte sett bilderna på mässans sida då).
Mässans innehåll har varit toppen, men överlag var det lite dåligt skyltat om i vilka lokaler seminarierna ägde rum, var stora scenen var etc etc. Nycklar saknades för föreläsarna när de skulle in i lokalerna och vissa funktionärer visste inget, så visst finns mer att göra, men jag är ändå mycket nöjd!
Seminarierna höll hög klass tyckte jag och utställningen också även om jag kan hålla med om att det var synd att allt inte var uppackat fredag, ens klockan 17.00 när jag var där och tittade.
Ambitionerna att ha bredd kanske översteg möjliheten att hinna hänga allt i tid. Antar att man inte haft mycket tid på sig att hänga allt från det att man kom in i lokalerna. Idag Lördag till lunch hängde dock de allra flesta verken på plats.(Pieter ten Hopens hade tydligen försvunnit på flyget och esattes av ett bildspel, men det må väl vara ok för oss, värre för honom.)
Om barnsjukdomana försvinner till nästa år kommer det att bli en toppenmässa!