Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Fotomässa 2010??
- Trådstartare Fredde82
- Start datum
picturethis.se
Aktiv medlem
Sebastian Skarp
Aktiv medlem
Ja tyvärr är fotomässan på Elmia inställd i år också.
Jag var på mässan i Göteborg förra året (eftersom Elmia var inställt), och jag hoppas verkligen att de har en större golvyta i år! Det var på tok för mycket folk där! (Eller det är ju klart bra att det kom mycket folk, men det var väldigt trångt) Dessutom saknades en del utställare (kommer inte ihåg exakt vilka jag saknade egentligen, men Sony var inte där iaf) och det hela kändes mindre än mässan på Elmia helt enkelt.
Edit: Jag mejlade Jonas Lemberg som stod som kontakt på mässans hemsida och han svarade:
"Hej
Vi kommer i år vara i mycket större B hallen. Bredare gångar och högre tak
höjd.
Välkommen. "
Så det lär inte bli lika trångt i år!
Jag var på mässan i Göteborg förra året (eftersom Elmia var inställt), och jag hoppas verkligen att de har en större golvyta i år! Det var på tok för mycket folk där! (Eller det är ju klart bra att det kom mycket folk, men det var väldigt trångt) Dessutom saknades en del utställare (kommer inte ihåg exakt vilka jag saknade egentligen, men Sony var inte där iaf) och det hela kändes mindre än mässan på Elmia helt enkelt.
Edit: Jag mejlade Jonas Lemberg som stod som kontakt på mässans hemsida och han svarade:
"Hej
Vi kommer i år vara i mycket större B hallen. Bredare gångar och högre tak
höjd.
Välkommen. "
Så det lär inte bli lika trångt i år!
Senast ändrad: