Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Fotokompisar i Dalarna
- Trådstartare AlfaGTV
- Start datum
2L8
Avslutat medlemskap
Hoj! dags att väcka denna tråd till liv igen tycker jag!
Jag och flera andra har funderat på gömsle + åtel!
Är det fler intresserade kring Falun?
Kom gärna med förslag på vilka djur som är möjligt att åtla!
Om vi kör det seriöst kan det bli riktigt bra tror jag!
Det finns ju en hel del intressanta djur i närheten!
Kungsörn, havsörn, björn, varg, lo, gråsparvar m.m.!
Jag och flera andra har funderat på gömsle + åtel!
Är det fler intresserade kring Falun?
Kom gärna med förslag på vilka djur som är möjligt att åtla!
Om vi kör det seriöst kan det bli riktigt bra tror jag!
Det finns ju en hel del intressanta djur i närheten!
Kungsörn, havsörn, björn, varg, lo, gråsparvar m.m.!
2L8
Avslutat medlemskap
Hehe....både varg och björn är nog skapligt svårt!
Men falu fågelklubb har en Örnåtel där dom har sett 21 kungsörnar och 1 havsörn!
http://www.falufagelklubb.se/PDF filer/ornkatalog 2005-2006.pdf
Mycket fina bilder!
Tjäder eller Orre hade också varit kul att se!
Men det blir kanske till våren!
Men falu fågelklubb har en Örnåtel där dom har sett 21 kungsörnar och 1 havsörn!
http://www.falufagelklubb.se/PDF filer/ornkatalog 2005-2006.pdf
Mycket fina bilder!
Tjäder eller Orre hade också varit kul att se!
Men det blir kanske till våren!
MrLobo
Aktiv medlem
2L8 skrev:
Kul att det finns några intresserade!
Jag har inte mycker erfarenhet heller!
Men intresset finns...slår vi våra kloka huvuden ihop kanske det kan bli nåt!
/Magnus
Låter ju lysande...
Säg bara till när och var så får jag väl försöka böja och bända lite på kalendern...
//Rickard
The_Smurf
Aktiv medlem
Oj, här är juh en tråd som jag missat
Jag är gärna med på utflykter eller så.
Jag funderar på att åka till Orsa lite senare i vår och fota lite vid Helvetesfallet. Det blir en å annan och nån till liter vatten som rinner där
Men det är inte aktuellet förrens senare delen av april. Var dit den sista april förra gången för ett par år sedan. Otroligt trevligt. Så det kan jag rekommendera, återkommer när det blir aktuellt.
Jag är gärna med på utflykter eller så.
Jag funderar på att åka till Orsa lite senare i vår och fota lite vid Helvetesfallet. Det blir en å annan och nån till liter vatten som rinner där
Men det är inte aktuellet förrens senare delen av april. Var dit den sista april förra gången för ett par år sedan. Otroligt trevligt. Så det kan jag rekommendera, återkommer när det blir aktuellt.
The_Smurf
Aktiv medlem
Halloj.
Nu är jag på gång igen.. Målet är fortfarande Helvettesfallet/Storstupet.
Tänkte höra om det är nån som är sugen att åka dit sista helgen i april ( 28:e eller 29:e ).
Jag har inte varit där på tre år så jag vet inte om det är samma fart som det var när jag var där sist. Är det nån som bor uppåt där som har lust/ork att åka dit och kolla läget ?
/Daniel
Helvettesfallet 2004
Nu är jag på gång igen.. Målet är fortfarande Helvettesfallet/Storstupet.
Tänkte höra om det är nån som är sugen att åka dit sista helgen i april ( 28:e eller 29:e ).
Jag har inte varit där på tre år så jag vet inte om det är samma fart som det var när jag var där sist. Är det nån som bor uppåt där som har lust/ork att åka dit och kolla läget ?
/Daniel
Helvettesfallet 2004
Bilagor
ann elisabeth
Aktiv medlem
Lustigt det där med fototräff i Dalarna. Jag blev bekant med några dalfolk här på f.s. Visade sig att en är halvsyster till min syssling faktiskt. Jag bor i Norge, men vi åkte i väg till Dalarna och blev väl emottagna av f.s.medlem Leif Bengt och Lars-Erik Lindhamn. Leif bjöd på lunch på âlvdalens hotell och hade med sig flera. Det var jättetrevligt, men fotovädret var eländigt. I alla fall knöts det kontakter som varar.
Leifer
Avslutat medlemskap
Ursäkta korspostningen men jag antar att några av er ska till Peace and Love så jag postar här med och hoppas att några har tid att ses under festivalen.
http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?s=&postid=936521#post936521
http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?s=&postid=936521#post936521
The_Smurf
Aktiv medlem
JAg vill oxo be om korspostningen, men det är så att det är ett gäng som ska ner till hästhagen och ta lite kort på fredag. Dock är jag ensam hitintills från falun då polaren ska jobba. Så det finns plats kvar i bilen.
Mer info i denna tråden Hästhaven rivs
Mer info i denna tråden Hästhaven rivs