Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotokompisar i Dalarna

Produkter
(logga in för att koppla)

AlfaGTV

Aktiv medlem
Hej hopp på er alla!

Tycker det är lite synd att inte vi "masjävlar" har nåt aktivt samkväm.

Föreslår en träff den 3:e mars (Torsdag) kl 19.00
på nåt lämpligt fik. Jag tänkte DU skulle föreslå plats!

Jag skulle nog tycka det vore trevligt att träffa en del likasinnade och prata lite bilder nån kväll per kvartal. Kanske göra nån gemensam utflykt till lämpliga fotomål.

Vad säger ni? Finns det nåt sånt intresse?

MVH /Micke i Borlänge
 
Det kan väl tänkas

Jag kan behöva en skopa inspiration/idéer då jag tycks fastnat hemma handlandes prylar istället för att ge mig ut och ta bilder.
 
Kul!

Då är vi ialla fall två som vill testa detta...
Hoppas på fler intressenter, men de flesta fotografer i Dalarna kanske är engagerade i diverse fotoklubbar.

MVH
/Micke
 
Iden verkar bra Micke. Kan vara intressant att träffa andra och byta idéer. Kanske har man för lite kunskap i ämnet ännu. Men det kan ju vara ett sätt att lära sig lite mer.

//Birgitta i Falun
 
Det finns inga andra krav som jag ser det, än ett intresse för fotografering/bilder.

Sen kommer vi säkert allihopa att lära oss en massa!

/Micke
 
Lovvärt initiativ Mikael! Fotosinpsritionen sinar ju titt som tätt och då kan säkert detta vara ett sätt att få fart på den. Är själv upptagen det akuella datumet men ska bevaka tråden om det dyker upp fler tillfällen längre fram.

Mvh Peter
 
Vilken sval tråd detta är!
Har intresse av att träffa några naturfotovänner i Falutrakten, jag är en glad amatör som vill lära mig mer om naturfoto!

/Magnus
 
I´m in!!
Jag har längtat efter fotokompisar under hela min korta fotokarriär, men har aldrig träffat någon som är intresserad "på riktigt"
Förutom en Norrländska som gjorde reportage om vår bilklubb, kul tjej..
Jag bor i Vansbro, men åker gärna.
 
Nej då, inte död... bara väldigt trött.. ;)
Självklart ska vi ta en träff med fika o doningar!

Jag föreslår att vi träffas vid Mellsta i Borlänge på söndag eftermiddag.

Vad sägs?
(Då kan jag visa er Bysjöområdet där det finns gott om möjligheter till naturfoto)

MVH /Micke
 
Jobbar du också 2-skift micke?
Söndag i Mellsta låter trevligt, när är sista anmälningsdag;)
Jag och min sambo är bortbjudna på nån fiskefest i Dalsjö på lördagen...beror på hur jag känner mig på söndagen:) Men det ska nog inte vara nåt problem!
Jag återkommer senast lördag förmiddag!

/Mvh
Magnus
 
Jag åker hem till Vansbro från Avesta på söndag, så vad kunde passa bättre?
 
Ska vi säga vid 4-tiden då?
Kändes som att det vore en bra tid med tanke på fint eftermiddagsljus och kvällsljus.

Mellsta camping, strax utanför infarten kan vi samlas.
MVH /Micke
 
exeton skrev:
Fundera på att hänga med, är det ok?

Ev. kan vi samåka från Falun Micke.

Apselut, det kan vi göra. Trodde jag skulle vara i Hofors över dagen, men det blev inställt så jag är flexibel.
Jag mailar dig mitt telenummer Thomas!

MVH /Micke
 
Jobbet i Avesta drog ut på tiden så tyvärr kunde jag inte komma i tid, men gärma en annan gång.
 
Det blev en lyckad tur igår!
Vi började med att se en Fiskgjuse sittandes på en stolpe, men tråkigt nog hade ingen av oss kameran framme!
Sen var det massor av häger!
Micke Ollars har lagt upp en bild som blev bra!

/Magnus
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.