Glenn Bark
Aktiv medlem
Verkar ju vara lite intensitet i den här tråden, kul! Kanske att någon sorts träff skulle vara kul. Utbyta erfarenheter, sälja eller köpa begagnade grejer etc etc.... Säkert inspirerande!
//Mvh Glenn
//Mvh Glenn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Glenn Bark skrev:
Verkar ju vara lite intensitet i den här tråden, kul! Kanske att någon sorts träff skulle vara kul. Utbyta erfarenheter, sälja eller köpa begagnade grejer etc etc.... Säkert inspirerande!
//Mvh Glenn
Foto-Rickard skrev:
Så nu kommer Malmöbo'n up igen ;D
dJb skrev:
Jag funderar själv på att bygga ett gömsle och se om man kan fånga Nalle på bild.
CyberPet skrev:
Ja, men va kul med så många i närheten!!!
Ska vi bestämma något? Helgen vecka 23 kanske, som skulle funka för mig (11-12 juni)? Vi kan ju samlas hos någon och lägga upp en liten plan så kan vi samåka med de som har bilar. Jag bor relativt centralt i Piteå (inte så långt från Norra ringen, så det är lätt att ta sig ut därifrån sen, eller lätt att hitta för Luleå/Boden-bor), dessutom i ett stort hus. Är det busväder kan vi alltid sitta och fika och snacka skit, klämma på varandras prylar och sånt.
Vad tror ni?
CyberPet skrev:
Har tyvärr ingen teleconverter... däremot har jag en Canon 80-200/2.8 L som du får leka med.
Foto-Rickard skrev:
Sen vet jag att om man åker bil upp till Vouddas eller hur det nu stavas och heter så finns där fina ställen som Lombergsfallet som är en del av Råneåälven.
Foto-Rickard skrev:
Har du Glenn nå intressanta tips om vad som skulle kunna vara värt ett besök?
Fedd skrev:
När man talar om trollen.
Idag i norbottens kuriren består mittupslaget av bilder från gamla indutriområdet jag tala om. Artikeln finns på http://www.kuriren.nu/GEN_Utmatning_Ettan.asp?ArticleID=886067&ArticleStateID=2 fast utan bilder.