Annons

Fotoklubb i Lund - Dags eller?

Produkter
(logga in för att koppla)
Angående Skanör så skall jag kolla upp detta men jag är intresserad av att följa med, men vilken dag som passsar bäst vet jag ännu ej. Vad önskar man ha för väder om man skall dit? Kvällssol misstänker jag?

Låter bra. Jag är inte så kinkig med vädret, kan vara kul även om det är molnigt. Bästa hade varit molnigt med lite luckor som solen kan bryta igenom, det hade varit dramatiskt och bra :)

Verkar bli molnigt på fredag och strålande sol på söndag. Funkar vilket som för mig.

Hej igen,
BLund finns som namn och grupp här på FS, kan ju utnyttjas som så om man vill. Det är bara att hoppa med i gruppen o så gör vi vad vi vill med den. Är det någon som vill vara admin istället för mig, eller tillsammans med mig, så inga problem. Se BLund bara som en tillgång och kanal. NI som är aktiva i detta forum - gå med i gruppen så vi kan bli en "kritisk massa" vad gäller aktiviteter.

BLund har även en egen bilddatabas här på FS, där jag föreslagit att lägga ut bilder för diskussion. Så ni som går med, lägg ut bilder så kan vi diskutera dem där.
Det går ju även att komma med tips om bra fotoställen i Lund, eller speciella Lunda-tema (karneval, domkyrka etc), eller att vi ger oss på samma objekt var för sig, o jämför bilder tagna av detta objjekt.
Likaså så kanske vi kan gå samman om vi vill komma upp i Domkyrkotornet, eller gamla Hypoteksföreningshusets takträdgård eller liknande.

Vad gäller fotoutflykter, så hänger jag gärna på, men denna helg är svår. Det är ju Valborg på fredag och helgen i övrigt redan inbokad, annars kan jag lite då och då, även dagtid emellanåt.

/Mats

Låter bra Mats. Jag hoppar med i BLund direkt.

Det hade ju varit kul att kunna dra nytta av att vara några stycken och kanske kunna besöka någon plats som annars är svår att komma t.ex kyrktornet som borde ge en enorm utsikt.

Nej, inte ens jag kan finna mer om BLund än ett Forum.
Jag har dock skrivit till FS och bett dem lägga upp det som fanns igen.

mvh
Mats

Eliten på Jakriborg

ser att Eliten håller till på Jakriborg :)

it´s daaa shit förutom att det är det läcker in en massa vatten i dessa skithus !

mvh

Freddy

Amatörfotograf som nyligen flyttat från Stockholm och är intresserad av att hitta en fotoklubb/fotokompisar i Lund.
Vad jag kan förstå så finns det ingen klubb i Lund idag, men ni fotointresserade i Lund måste väl vara lite sugna på att ha en?!

Vet att man försökt få igång en men inget har hänt vad jag har läst, så sthlmaren ser om man inte kan få igång intressehjulet igen.

/Sebbe

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar