Hej igen,
BLund finns som namn och grupp här på FS, kan ju utnyttjas som så om man vill. Det är bara att hoppa med i gruppen o så gör vi vad vi vill med den. Är det någon som vill vara admin istället för mig, eller tillsammans med mig, så inga problem. Se BLund bara som en tillgång och kanal. NI som är aktiva i detta forum - gå med i gruppen så vi kan bli en "kritisk massa" vad gäller aktiviteter.
BLund har även en egen bilddatabas här på FS, där jag föreslagit att lägga ut bilder för diskussion. Så ni som går med, lägg ut bilder så kan vi diskutera dem där.
Det går ju även att komma med tips om bra fotoställen i Lund, eller speciella Lunda-tema (karneval, domkyrka etc), eller att vi ger oss på samma objekt var för sig, o jämför bilder tagna av detta objjekt.
Likaså så kanske vi kan gå samman om vi vill komma upp i Domkyrkotornet, eller gamla Hypoteksföreningshusets takträdgård eller liknande.
Vad gäller fotoutflykter, så hänger jag gärna på, men denna helg är svår. Det är ju Valborg på fredag och helgen i övrigt redan inbokad, annars kan jag lite då och då, även dagtid emellanåt.
/Mats