Annons

Fotoklubb i Lund - Dags eller?

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag har ju precis hakat på tråden men tänkte dyka upp och kan skicka mitt mobilnr som pm så kan du säkert hitta oss.

Jag är 50% säker på att jag hänger på (allt beroende på hur snabbt det går att uträtta mina förmiddagsärenden)

Tack tack.

Gah... ok, det blir nog inte av idag ändå. Hoppas ni som går får en trevlig fotostund.

Men nästa gång...!

Ändrade planer för min del få kan hänga på i dag.
Hur många blir det, är det någon som kan?

Jag kan och kommer att dyka upp. Kommer ingen annan blir det till att gå en runda på egen hand :)

Jag bor i Hjärup och kommer komma med tågen och skall vara på centralen 13:09 enklare att synas närmare centralen då?

Jag kan vänta, tänker att om någon annan läst tråden och dyker upp vid badet kl 13:00 så är det bra om någon är där. Väntar där tills du dyker upp.

Vi har ju det gamla nätverket från BLund också, där jag vet att det finns folk som är intresserade.
Dessutom har vi några yrkesfotografer i stan med, varav en del är villiga att dela med sig eller visa upp sina studios.

mvh,
Mats

Jäkligt bra bilder killar. Själv så såg jag när jag kom hem att så värst många bilder vart det i inte för min del, men som sagt fler träffar tycker jag helt klart och då skall det plåtas.
/sebbe

Vi har ju det gamla nätverket från BLund också, där jag vet att det finns folk som är intresserade.
Dessutom har vi några yrkesfotografer i stan med, varav en del är villiga att dela med sig eller visa upp sina studios.

mvh,
Mats

Det låter ju inte så dumt. Är BLund igång nu mer då?
/sebbe

intresse

Jag hänger gärna på när/om jag kan, men jobbar udda tider och är ofta upptagen helg...Dagtid torsdag eller fredag någon?

Jag hänger gärna på när/om jag kan, men jobbar udda tider och är ofta upptagen helg...Dagtid torsdag eller fredag någon?

Kanon att du vill vara med! Jag har svårt på dagtid (jobbar vanliga kontorstider) men har ofta tid på kvällarna. Någon som känner för att gå ett varv imorgon kring 18:00 (kan tyvärr inte på torsdag)? Lund funkar fint för mig men eftersom jag bor i Malmö går det minst lika bra där för min del.

Jag har även en plan på att åka ner till Skanör på fredag eller söndag kväll och leka lite med vidvinkeln + långa exponeringar. Kanske någon som vill göra sällskap? Jag har bil och kör gärna från Malmö.

Kanon att du vill vara med! Jag har svårt på dagtid (jobbar vanliga kontorstider) men har ofta tid på kvällarna. Någon som känner för att gå ett varv imorgon kring 18:00 (kan tyvärr inte på torsdag)? Lund funkar fint för mig men eftersom jag bor i Malmö går det minst lika bra där för min del.

Jag har även en plan på att åka ner till Skanör på fredag eller söndag kväll och leka lite med vidvinkeln + långa exponeringar. Kanske någon som vill göra sällskap? Jag har bil och kör gärna från Malmö.

Jag tror tyvärr att det blir lite svårt för mig nu på Onsdags eftermiddagen, men jag har ju ditt nummer så hör av mig till dig om det skulle ändra sig.

Angående Skanör så skall jag kolla upp detta men jag är intresserad av att följa med, men vilken dag som passsar bäst vet jag ännu ej. Vad önskar man ha för väder om man skall dit? Kvällssol misstänker jag?

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar