Annons

Fotoklubb i Lund - Dags eller?

Produkter
(logga in för att koppla)

Schulz

Aktiv medlem
Amatörfotograf som nyligen flyttat från Stockholm och är intresserad av att hitta en fotoklubb/fotokompisar i Lund.
Vad jag kan förstå så finns det ingen klubb i Lund idag, men ni fotointresserade i Lund måste väl vara lite sugna på att ha en?!

Vet att man försökt få igång en men inget har hänt vad jag har läst, så sthlmaren ser om man inte kan få igång intressehjulet igen.

/Sebbe

Joh visst :) Jag kan vara på. Även om jag arbetar mycket konstiga tider och dessutom är amatör av amatörer :) Men jag umgås gärna å diskuterar å tar bilder å så

I väntan på fotoklubb i Lund kan jag tipsa om fotoklubbar i närheten såsom Fotoklubben Objektivet i Lomma och Fotografiska föreningen i Malmö. Båda har hemsidor.

Joh visst :) Jag kan vara på. Även om jag arbetar mycket konstiga tider och dessutom är amatör av amatörer :) Men jag umgås gärna å diskuterar å tar bilder å så

Jag är också amatör amatör ;)men har ett rätt stort intresse för prylar och har ju då varit foto prylar som styrt och vill förbättra tankar och idéer för att få ett ännu bättre slut resultat av det man plåtar.

Ser tipset om Lomma fotoklubb och kanske inte en så dum idéer till och börja med.
Jag har ju inte varit i någon fotoklubb tidigare så skulle vara bra med någon som styr skeppet.
Men en klubb i Lund skulle verkligen behövas.

Jag har fotograferat i nästan 1 år, och om någon startar en fotoklubb i Lund så let me know! Jag är helt klart på! Har inte heller tidigare medverkat i någon fotoklubb.

Lund är ju lite traditionstyngt...

Ofta har fotoklubbar kretsat kring möjligheten till gemensamt mörkrum, och detta har det funnits många av i Lund. Fast då har de varit under andra organisationer, typ nationer och föreningar.