** Idag gör vi arbeten på vårt system, kortare störningar och nedtid kan förekomma. **
Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

fotoklubb i göteborg

Produkter
(logga in för att koppla)

gusc

Ny medlem
finns det någon sådan? vart vänder jag mig?
jag vill hitta något ställe där jag kan börja framkalla svartvitt.

/gustaf, göteborg.

Är lite nyfiken på Mölndals fotoklubb. Det står att det finns möjlighet till färgframkallning - vad är det för utrustning dom har? Och för svartvitt?

Hur är det med tillgången till labbet? Är man väldigt många som måste samsas om utrustningen, är det ofta fullbokat?

Hur funkar det med kemikalier och sånt? Köper man gemensamt eller köper alla eget?

Fotoklubben Pan

Fotoklubben Pan är ett annat alternativ i Göteborg. Medlemskap i FK Pan ger tillgång till både klassiskt mörkrum och digital utrustning. Mer info finns på hemsidan.

Per.K: MFK har labb för både svart-vitt och färg. Är i labbet med jämna mellanrum och det är ofta man är helt ensam i labbet.

Kemikalier finns för både färg och s/v.

Mvh

Peter

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar