Annons

Fotografisk studiecirkel, växjö med omnejd

Produkter
(logga in för att koppla)
Målet närmar sig...tipsa några fler så är vi i land, och kan börja så snart vi enars om startdatum och veckodag!

Mvh / Jonas
 
Ville bara informera att Växjö fotoklubb har månadsmöte kl 19 idag!!
Vi håller till i vår lokal på Per Lagerkvists v12.

Kvällen program:
Roy Himsell visar cirkusbilder.

Mottot för månadstävlingen är fritt.

Välkomna!!
 
Ville bara informera att Växjö fotoklubb har på tors 2/2, kl 19.
Vi håller till i vår lokal på Per Lagerkvists v12.

Kvällen program:
Ann-Marie visar bilder från Kuba.

Mottot för månadstävlingen är fritt & detaljer.

Välkomna!!
 
Nej, det är knäppt. Var är alla fotosugna som "föranmälde" sig? Allt är redo för att dra i gång, men sam sagt, det saknas 3 pers för att ekonomin ska gå +- 0kr
 
jag är väldigt angelägen om att detta ska bli av, har som sagt satt upp lappar på universitetet och på erntsons foto i stan, mer förslag på hur vi kan dra in 3 pers till?
Genom fotoklubben kanske?
Eller om dom som är anmälda, om vi går med på en något förhöjd avgift för kursen så det går runt ekonomiskt.
Förslag?
 
Att höja kursavgiften kommer inte på tal, den är för hög som den är nästan! Jag ska höra med Kungsmad om vi kan få lite sponsring så vi kommer igång. Jag tror de hellre hyr ut lokalen 10 ggr än 0 ggr...Återkommer till forumet snart, håll ut!
 
En till...

Har precis anmält mig. Hoppas att det inte är för sent.
Såg inte denna tråden förens här om dagen.

Rock on///JL
 
Jag har 8 mil att åka men är riktigt sugen på att delta, måste bara fixa med en analogkamera isåfall.

Fotobiten har legat nere totalt det senaste halvåret pga husrenovering men nu börjar det bli dags att ta tag i det på nytt.
 
Då var skutan i sjön, det fattas en person, men va fan, det är julafton två gånger om året?!?

Marcus Bagge kommer ringa runt till er alla i veckan, kursen drar igång måndag den 27:e om alla kan på måndagar.

Mvh / Jonas
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.