Kijana
Aktiv medlem
I någon av trådarna som kom att handla om fotosällskap i Göteborg var det någon som nämnde att vederbörande ville åka med en av spårvagnslinjerna från ändhållplats till ändhållplats och ägna sig åt gatufoto och annan fotografi. Tror att det handlade om linje 11, eller möjligtvis 9:an, vars invånare vid respektive ändhållplats skapar en viss spännvidd när det gäller levnadsförhållanden. Ja, det där var väl rätt mycket spekulation.
Jag ställde mig i alla fall positiv till att hänga på en fotosafari per spårvagn. Problemet är bara att jag inte hittar den gamla tråden, och kan börja nysta i den igen.
Så det här är lite av en efterlysning. Om du känner igen dig som förslagsställare till spårvagnsfotografi, eller för övrigt känner att det vore en spännande idé, så ser jag fram mot lite respons här.
Jag ställde mig i alla fall positiv till att hänga på en fotosafari per spårvagn. Problemet är bara att jag inte hittar den gamla tråden, och kan börja nysta i den igen.
Så det här är lite av en efterlysning. Om du känner igen dig som förslagsställare till spårvagnsfotografi, eller för övrigt känner att det vore en spännande idé, så ser jag fram mot lite respons här.