Picture
Aktiv medlem
Marie Harén efterlyste en ny träff med WFS då jag chattade med henne igår. Jag hade en idé om att fotografera lite vid vattenfallen som finns vid Älgå kyrka någon mil väster om Arvika. Pratade lite med Tommy via MSN nu ikväll och han utvecklade det till en ännu bättre idé - vi kör en fotodag längs hela Glafsfjordens västra sida. Det finns en hel del att se här och som exempel lägger jag (med tillåtelse förstås) ut ett par av Tommys bilder från i onsdags (då han var där).
Förslag på datum är söndagen den 10 december. Förslagsvis träffas vi strax söder om Skasåsbron tre mil söder om Arvika - vid det som tidigare var Fjordengårdens Livs. Där går det bra att träffas med några bilar. Sedan arbetar vi oss uppåt och avslutar med något att äta inne i Arvika. Vad tror ni om det? Några som vill hänga på? Det finns båtvrak och lite annat längs vägen...
Förslag på datum är söndagen den 10 december. Förslagsvis träffas vi strax söder om Skasåsbron tre mil söder om Arvika - vid det som tidigare var Fjordengårdens Livs. Där går det bra att träffas med några bilar. Sedan arbetar vi oss uppåt och avslutar med något att äta inne i Arvika. Vad tror ni om det? Några som vill hänga på? Det finns båtvrak och lite annat längs vägen...