Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotografer "In action"

Produkter
(logga in för att koppla)
Jobbade 5 år i Gamla Stan i Stockholm och såg många turister. De rika japanerna som kom till stan hade ofta Leicakameror. Tydligen är det inte fint nog med japansk kamera för en rik japan.
 

Bilagor

  • leicajapan.jpg
    leicajapan.jpg
    55.3 KB · Visningar: 1,377
Idag var hela familjen i fjärilshuset där Sveriges Tamfågelförening hade utställning av pappegojor. När det blev lite lugnt så frågade dom om jag ville fotografera en flygande goja, självklart ville jag det. När den flög mot mig och jag trodde att den skulle flyga över mig så följde jag den med kameran och när den var över kameran så kom han på att objektivet var platt och fint så där kunde man ju landa, sagt och gjort....

Frun var snabbt framme med sin kamera och förevigade en paff Pontus. För Er som undrade hur min sista bild blev så var den bara mörk och oskarp ;-)
 

Bilagor

  • goja.jpg
    goja.jpg
    62.7 KB · Visningar: 1,317
Senast ändrad:
Bengts bilder har jag inte tillgång till men det blev en del närbilder på den lilla kungsfågeln.
 
Fotografen och Årets Bild-generalen Jonas Lemberg, det blev inte så mycket action den dagen...
 

Bilagor

  • expressen0019.jpg
    expressen0019.jpg
    31 KB · Visningar: 947
Idag blev jag fotograferad av en dansk med en Kodak DC265 Zoom Camera Megapixel. En riktig tegelsten innehållande hela 2.1 MP :)
 

Bilagor

  • fotografer_3.jpg
    fotografer_3.jpg
    59 KB · Visningar: 1,289
Tog detta kortet idag på snowcrosstävlingen i Falun.

Idag tror jag fotograferna jagade i flock. ( JA, jag var också en av dom, jag vet :)
 

Bilagor

  • gruppfoto.jpg
    gruppfoto.jpg
    27.7 KB · Visningar: 1,226
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.