Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotoframkallning

Produkter
(logga in för att koppla)
Kan ju lägga till också att det inte finns nån vits med att använda PRO tjänsten om man inte just vill använda sig av deras internetalbum och faktura möjlighet.

Skiljer inte någonting i framkallningsprocessen gentemot Express. Vill man ha kontroll över framkallningsprocessen skall man köra Prefix.
 
Clouseau skrev:
Det finns betydligt fler papper/format att välja mellan i Pro. Det är en STOR skillnad.

Nu gällde det ju 20x30, det var det jag menade. Uttryckte mig nog lite galet...

Så i detta fall finns det ingen vits att betala mer för en 20x30 på PRO istälelt för 14 kr på Express.
 
Skulle väl i så fall vara att man inte kan få 20x30 på express utan bara 21x30 oh därmed inte hela bilden om man kör APS-storlek på sensorn.
 
mange78 skrev:
8 kr eller 14 kr? Du får ursäkta, men vid en sådan liten skillnad i pris måste man väl ändå väga in kvaliteten eller? Jag menar, vad anser man sina bilder vara värda? Det är ju inte så att man beställer 50 st 20x30 i stöten direkt.

Ang. kortbetalning. Finns ju smidiga lösningar för sånt numera, med tillfälliga kortnummer och allt. Kolla med din bank!


ööh. Jag är ingen värsta foto intresserade människan i världen.Jag vill ha mina foton på foto papper. Sen om dem är utskrivna ur en vanlig fotoskrivare eller framkallade pro. Om jag hade pengar så Jo, jag skulle beställt 50st 20x30. Vad är det för fel på att framkalla mycket på en gång? Sen är kvaliten bra, men behöver inte vara kräsen till 100%. Låt mig vara snål när det gäller att framkalla bilder. Jag ville bara har hjälp med att hitta en sida med billiga priser. Inte något klag på att att kvaliten är bra eller dålig!!
 
AnnaSkum skrev:
ööh. Jag är ingen värsta foto intresserade människan i världen.Jag vill ha mina foton på foto papper. Sen om dem är utskrivna ur en vanlig fotoskrivare eller framkallade pro. Om jag hade pengar så Jo, jag skulle beställt 50st 20x30. Vad är det för fel på att framkalla mycket på en gång? Sen är kvaliten bra, men behöver inte vara kräsen till 100%. Låt mig vara snål när det gäller att framkalla bilder. Jag ville bara har hjälp med att hitta en sida med billiga priser. Inte något klag på att att kvaliten är bra eller dålig!!

Öööhh, OK!
 
Crimson är som jag skrev tidigare lite förvirrade vad det gäller deras egna tjänster. Kollar man prislistan så finns inte 20x30 men det finns säkert om man laddar upp bilder och väljer format. Så är det iof sig i deras Pro version också. Det finns många fler alternativ än vad prislistan anger.
 
Clouseau skrev:
Crimson är som jag skrev tidigare lite förvirrade vad det gäller deras egna tjänster. Kollar man prislistan så finns inte 20x30 men det finns säkert om man laddar upp bilder och väljer format. Så är det iof sig i deras Pro version också. Det finns många fler alternativ än vad prislistan anger.

Ja, deras info på förstasidan är inte den bästa precis... Man får som sagt leta sig vidare.
 
jag ska testa några 20*30 förstoringar på Crimzon i veckan, måste säga att man har ju rätt stora förväntningar:)
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.