Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotobutik i London?

Produkter
(logga in för att koppla)
Visserligen inte bara Canon utan allt, men Jessops är en bra butik där jag har köpt en del. Dom har (hade i alla fall sist jag var där) lägsta prisgaranti i butiken.
Om det är något speciellt du ör ute efter så finns ju Pricerunner i England också.

Greven
 
Den mest kända är kanske London Camera Exchange på 98 The Strand. Jag har skam till sägandes aldrig varit där, men kollar ibland på nätet. (www.lcegroup.co.uk)
Dom har öppet varje dag, utom söndag, till 17.30, ser jag.
Om du har vägarna förbi Warren St. på tunnelbanan (både Victoria och Northern Lines går där) kan du hoppa ut och gå nedför Tottenham Court Road. Det är uppenbart hur man ska gå - inte över stora genomfarten Euston Road, utan söderut, inåt stan.) Där hittar du 4 små beg. affärer. på ett par hundra meter. (Bara om du har vägarna förbi är det värt att göra en snabbkoll. Tar inte så många min. Området är inte så rörigt och grötigt som de mer turistiga delarna av inre London.)
Vid High Holborn - Shaftesbury Ave området finns det några affärer också, men jag har inte exakta adresser. (Stod och dräglade utanför ett par fönster där en sen natt för en tid sedan.)
En kik i Gula Sidorna när du är i London ger dig säkert fler tips.
Lycka till!
Mvh
/Gitte
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.