Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotoböcker av Albert Wiking?

Produkter
(logga in för att koppla)

Belle Sebastian

Ny medlem
Hej, jag har med ljus och lykta försökt få tag på två fotoböcker av fotografen Albert Wiking. De heter "Eldvatten" och "Rött". Jag tror de har några år på nacken. De blev rätt uppmärksammade när de kom ut med artiklar i de större tidningarna om jag inte minns fel.

Men nu verkar både böckerna och fotografen själv som uppslukade av jorden. De finns inte på Adlibris eller någon annan boksite. Att googla på Albert Wiking ger inte just några träffar alls, inte heller verkar han finnas på hitta.se.

Är det någon som har nån aning var jag kan få tag på Albert Wiking och/eller hans böcker. Tacksam för svar

Jan Karlsson, Mariehamn

Albert är en vän till mig , vad vill du ha hjälp med,fixa hans böcker eller hans adress?
Mvh Mikael

Hej, jag skulle gärna vilja köpa hans böcker Eldvatten och Rött - mellan kärlek och revolution. Helst i de inbundna formaten om han har några kvar.

Jag vore väldigt tacksam om du kunde förmedla den kontakten eller be honom mejla mig på [email protected]

Tack på förhand!
Janne

Varken Rött eller Eldvatten går att få tag i ute längre-tyvärr.

Rött kommer åter att finnas senare när Albert är klart med det projekt han håller på med just nu.När det blir kunde Albert inta svara på.

Mikael

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar