Annons

Fotoassistent?

Produkter
(logga in för att koppla)

Neliz

Aktiv medlem
Letar efter någon i Göteborgstrakten som skulle vilja ha en fotoassistent. Främst letar jag då jag fått för mig att jag kan lära mig mycket utav det, samt att nån kanske skulle vilja lite "bakom kulisserna bilder" som jag då skulle kunna ta.
En liten summa för detta skulle ju inte vara helt fel heller. Minst iaf för att ta mig till de olika platserna.

(Har jag ens hamnat i rätt del i forumet? eller vet ni något annat ställa där jag borde lägga in en annons?)

Kan ju passa på att skriva att jag inte kan så mycket än (har en nikon d40) och att jag mest frågar här för skojjs skull, alltså inget heltidsjobb. bara som en kul sak om nån någon gång skulle tänka sig att behöva en assistent.

Kajsa220 skrev:
Mmmm....det skulle jag oxå vara intresserad av. Jag kan t o m betala för det! =)

Kanske inte så snällt att kapa min tråd och sen även säga att du är villig att betala för det. :(
Jag har ingen inkomst och kan inte betala för det, har bara ett brinnande intresse......

Kajsa220 skrev:
Förlåt....det var bara lite med glimten i ögat....Tyckte att iden var bra.

Ah okey då, kan la dela på den :)
Men det var just det "Jag kan t o m betala för det!" som var lite out of hand :/

Vill ju med ha en chans att hitta nått :)

Tja om det var snällt eller inte så tyckte jag det väckte en fråga? Att vara fotoassistent är nog så intressant och lärorikt tror nog att många av våra stora fotografer har gått den vägen.Men här är ni två som jag tolkar det från Göteborgstrakten som vill lära mer om fotografering. Varför inte börja med att ta kontakt merd varandra se om ni hittar kanske sex sju stycken till i er situvation, skapa en grupp.
Ja det vara bara det kjag ville säga.
Skojade bara, sedan kan ni kanske engaera en yrkesfotograf att anordna lite träffar där ni diskuterar bildkompsition eller vad ni tycker. Naturligtvis får man betala "fotografen" för hans tid. Vi har en sådan sammanslutning som pågott något år här i Malmö, ja inte riktigt eftersom där deltar några yrkesfotografer och resten har väl fotat länge eller har fotografutbildningar så vi gör det för vårt höga nöjes skull. Bara en liten ide
Hälsar Lasse

Hej!
Du söker fotoassistent! Du skiver och frågar:
Har jag ens hamnat i rätt del i forumet? eller vet ni något annat ställa där jag borde lägga in en annons ?
Helt rätt du kan skriva under Annonsmarkand och Jobb sökes.
Lycka till!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar