Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotoaffär i Umeå!

Produkter
(logga in för att koppla)

Cassiopeja83

Avslutat medlemskap
Hejsan Allihopa!

Tänkte höra med er som bor i Västerbotten, närmare bestämt Umeå om ni har några bra fotoaffärer med stort utbud hos er?

Är på väg upp dit i helgen och är i stort behov av en fotoväska m.m....

Tack på förhand.

Testa fotohörnan, på korsningen mellan Nygatan och Nytorgsgatan, några kvarter öster om centrum

Nic

Du kan knappast få större än Cyberphoto, varhelst du befinner dig i landet. Som det redan sagts, beställ och hämta ut rakt över disk!

Jag vet att cyberphotos "lager" finns i Umeå. Men kan man bara traska in där och kolla på saker?

För det är som så att jag vet inte riktigt vad jag vill ha =) Vill klämma och känna mig för lite!

Tack för svaren!

Cassiopeja83 skrev:
Jag vet att cyberphotos "lager" finns i Umeå. Men kan man bara traska in där och kolla på saker?

För det är som så att jag vet inte riktigt vad jag vill ha =) Vill klämma och känna mig för lite!

Tack för svaren!

Ring och fråga dom vet ja...CyberPhoto om någon borde kunna ge dig ett svar...

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar