Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Foto
- Trådstartare EricSthlm
- Start datum
Sinuslinus
Aktiv medlem
jupp, det är ju hennes IRdia som kom med.
Tror nog att hon är stolt över den , hon sa ju att den hade kommit med i utställningen i skolan där på andra sidan Nordsjön.
Tror nog att hon är stolt över den , hon sa ju att den hade kommit med i utställningen i skolan där på andra sidan Nordsjön.
jbomelin
Avslutat medlemskap
Sinuslinus
Aktiv medlem
den låg bland posten idag...
Sinuslinus
Aktiv medlem
hmm var det hennes mamma eller nån som skickade in den eller?
Sinuslinus
Aktiv medlem
Nu hann han före både i tanke och skrivande
forstheim
Guest
Ännu har väl inte senaste numret av FOTO kommit ut i butikerna? Den 22:e är ju det egentliga datumet? Är man prenumerant så förstår jag...
/Förundrad
/Förundrad
forstheim
Guest
VA???
Prenumeranter borde väl ändå få tidningen i förväg??....eller är det så att man "straffas" som prenumerant för att man får den billigare?
Det kan jag inte förstå i så fall...för jag tycker det är mer logiskt att en prenumerant ska få tidningen i förväg än efter att den kommit ut.
/Fortfarande förundrad..
Prenumeranter borde väl ändå få tidningen i förväg??....eller är det så att man "straffas" som prenumerant för att man får den billigare?
Det kan jag inte förstå i så fall...för jag tycker det är mer logiskt att en prenumerant ska få tidningen i förväg än efter att den kommit ut.
/Fortfarande förundrad..
Sinuslinus
Aktiv medlem
Jim bor säkert ute i skogen och får därför tidningen lite senare.
Tidningen kom i dag och den brukar komma lite tidigare än i butikerna.
Tidningen kom i dag och den brukar komma lite tidigare än i butikerna.
forstheim
Guest
Tänkte väl det..
Även en tidning måste ju vara mån om sina regelbundna "kunder". Samma dag som butiksutkomst vore kanske inte så konstigt..men inte dagar efter..
Det är kanske ett specialfall!?
/Inte längre förundrad
Även en tidning måste ju vara mån om sina regelbundna "kunder". Samma dag som butiksutkomst vore kanske inte så konstigt..men inte dagar efter..
Det är kanske ett specialfall!?
/Inte längre förundrad
forstheim
Guest
Hahaha..den var kul!!
Bara Jim inte får betala en extra fraktavgift också för frakten ut i skogen. Risken är då att löspriset blir dyrare än för en icke prenumerant!?
Inget illa ment Jim...
Vänligen Jonas
Bara Jim inte får betala en extra fraktavgift också för frakten ut i skogen. Risken är då att löspriset blir dyrare än för en icke prenumerant!?
Inget illa ment Jim...
Vänligen Jonas
Sinuslinus
Aktiv medlem
Får man tillbaka de där 7 kronorna per nummer som man redan betalt tro?
Jag har ju betalt för mer än vad prenumationen kommer kosta nu.
Jag har ju betalt för mer än vad prenumationen kommer kosta nu.