ANNONS
Annons

Foto

Produkter
(logga in för att koppla)

EricSthlm

Avslutat medlemskap
Är det Helena Karlsson (från detta forum) vars bild som kommit på plats 4 i senaste FOTO tidningen?

Eric

jupp, det är ju hennes IRdia som kom med.
Tror nog att hon är stolt över den :), hon sa ju att den hade kommit med i utställningen i skolan där på andra sidan Nordsjön.

Är det hon som brukar skylla på att hennes mamma skickar in bilder eller tänker jag på någon annan? :D Kul i vilket fall som helst, man får väl gratulera.

Ännu har väl inte senaste numret av FOTO kommit ut i butikerna? Den 22:e är ju det egentliga datumet? Är man prenumerant så förstår jag...

/Förundrad

forstheim, vad är det du förstår? Jag prenumererar men jag får alltid tidningen efter att jag har sett den i butiken :mad:

VA???

Prenumeranter borde väl ändå få tidningen i förväg??....eller är det så att man "straffas" som prenumerant för att man får den billigare?

Det kan jag inte förstå i så fall...för jag tycker det är mer logiskt att en prenumerant ska få tidningen i förväg än efter att den kommit ut.

/Fortfarande förundrad..

Jim bor säkert ute i skogen och får därför tidningen lite senare. :D
Tidningen kom i dag och den brukar komma lite tidigare än i butikerna.

Tänkte väl det..:rolleyes:

Även en tidning måste ju vara mån om sina regelbundna "kunder". Samma dag som butiksutkomst vore kanske inte så konstigt..men inte dagar efter..

Det är kanske ett specialfall!?

/Inte längre förundrad :p

Jim:du måste lägga dig i bakhåll för brevbäraren,det är han som tjyvläser din tidning och det enda som hjälper är en omgång prygel med kameraremmen..:)))
mvh/gunte..

Hahaha..den var kul!! :D

Bara Jim inte får betala en extra fraktavgift också för frakten ut i skogen. Risken är då att löspriset blir dyrare än för en icke prenumerant!?

Inget illa ment Jim... ;)

Vänligen Jonas

Den låg faktiskt i brevlådan när jag kom hem idag. Jag är imponerad!

Apropå tidningar, det var en blänkare om fotosidan.se i Expressens Leva Bo-bilaga idag. Nu blir nog servern mer nerlastad än vanligt :)

jag fick som sagt min tidning redan igår. och både lösnummer och prenumerationer är prissänkta. trevligt.

Får man tillbaka de där 7 kronorna per nummer som man redan betalt tro?
Jag har ju betalt för mer än vad prenumationen kommer kosta nu.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar