Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

FOTO:s hemsida, problem med åtkomst!

Produkter
(logga in för att koppla)

Graal

Avslutat medlemskap
Tog för ett tag sedan en prenumeration på FOTO. Fick första numret för en vecka sedan. När jag försökte logga in med mitt kundnummer så funkade det tyvärr inte. Kan nu inte ens komma in på den begränsade delen för lösnummerköpare då det inte följde med sådan kod i min tidning. Urdåligt tycker jag! Har mejlat FOTO i fredags men ännu inte fått svar. Någon som haft samma problem?

Mitt prenumationsnr fungerar fint att logga in på. Därimot strular det ofta med att lägga in inlägg i forumet, ibland registreras svaret och ibland inte, ytterst irriterande.

Jag har bara loggat in som hastigast en gång med prenumerationsnumret, och först skrev jag det nog med mellanslag (eller om det var bindestreck?) som det stod trots att jag vet att man inte brukar göra så. Då funkade det inte, men det är inte så du gjort?

ANNONS