Annons

Foto - människor och situationer - Stockholm 27 jan

Produkter
(logga in för att koppla)

Shutterm

Aktiv medlem
Fotoexkursion lördag 27 januari

Människor och situationer.

Uppgift - Ta 1 bild av vardera tema av människor i dessa situationer:
Stress
Vila
Glädje
Ilska
Närhet

Du får fotografera någon Du känner, dig själv, eller annan frivillig och ta med bilderna (på minneskort, CD eller papperskopior) för kommentarer, samtal och konstruktiv kritik till träffen.

Samling vid Slussen (utanför på torget) för promenad och fotografering längs vägen till Kulturhuset, Café Panorama.

Tag gärna med bärbar dator och minneskortläsare.

Tid: 13:30-18:00

Anmälan senast fredag 26 januari:
[email protected]
0733-50 60 33
 
Vinterstockholm

Människor i olika situationer-foto utgår och blir med anledning av den sköna vintern som infann sig promenad i det vackra vinter-Stockholm istället!

Samling med kamera, varma kläder, batterier, vantar m.m. utanför t-baneentrén Slussen kl.13:30 för att ta färjan över till Djurgården och sedan promenad med samtal, foto, fika m.m. längs vägen tillbaka in till city.


Många hälsn.
Emma
0733-50 60 33
[email protected]
 
Jag hänger med Emma men jag skulle gärna komma ut lite tidigare om det är möjligt!?

//Marcus
 

Bilagor

  • djurgårdsfärjan-9013-40k.jpg
    djurgårdsfärjan-9013-40k.jpg
    39.7 KB · Visningar: 224
Jag och Jon sparkar igång slussen 12:15 så kanske vi kan mötas upp senare om det är för tidigt?

//Marcus 0708 777 895
 
Hej!
Jag hann tyvärr inte in på internet innan jag gick iväg igår, väntade 15 min vid mötesplatsen och sen åkte en liten påpälsad skara över till Djurgården.

Hoppas ni fick litet bra foton ändå, det var ju en underbar frisk och skön vinterdag igår.

Jag finns alltid tillgänglig på mobil så slå gärna också en signal inför exkursionerna så missar vi inte varandra.

mvh,
Emma
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.