ANNONS
Annons

Foto i östergötland !!!

Produkter
(logga in för att koppla)
Lite surt att jag inte kunde vara där :( ... Nu börjar farbror frost göra sig påminnd och vi får väl hitta ett bra ställe för att frysa avtryckarfingrar tillsammans.

/Kristian

Det här måste vi göra om!

Vi fick en trevlig förmiddag och hann med både Tåkern, Omberg och en avslutande diskussion på Centralcafet i Väderstad (som har underbart goda chokladbiskvier). Jag tackar för trevligt sällskap.

Det skulle nästan behövas ljud till Torstens bild. Det var en verklig totalupplevelse när alla gässen lyfte på samma gång.

Nästa evenemang - vad blir det? Jag har tänkt åka till Vårgårda och besöka Natur 2003 Festival och kanske finns det fler från länet som vill hänga på?

Snart dags att ta upp kampen igen ?

Förra gången var jag ju någon annan stans. Är det något på G nu värt att titta på eller är jag för tidigt ute ?

Tjingepling

/Kristian

Tja...Tåkern lär ju ligga med is nu och en massa långfärdsskridskoåkare, så nåt stort gåslyft ska man väl inte räkna med nu på ett tag...iaf inte vid Tåkern...finns ju annat därikring än gässen...

...åkte förresten förbi där i förra helgen och reflekterade att det finns en hel del kul att fota där ute på slätta...särskilt om vädret är lite sådärdåligt...blir ju ett lite annat ljus än här i skogsbygderna...Alvastra, Vadstena, slättbygderna, Vätterstranden, Svartådalen...

Dags för en frysa-fingrarna-av-bara-helvete-resa ut på slätten och fånga det platta på bild ;)

Jag vet ju att både stocklycke hamn och vadstena hamn bjuder på is av bästa klass och måsar utöver det vanliga...

Det är kanske dags att ta en helgdag till de västra regionerna av länen om inte för att ta foto på varandra ;)

/Kristian (fast i vardagsträskbilder)

Vi var faktiskt iväg på en rekognoseringstur förra helgen till Alvastra, Omberg o Borghamn...+ lite god mat i Vadstena efteråt...blev väl inte såå många bilder att skryta med...vädret var väl inte tillräckligt dåligt enligt mej...o inte tillräckligt bra enligt de andra...men det är ju kul att bara komma ut o träffas o umgås.

Jag skulle vilja fota på slätten i dimma...eller snöfall...

Bilagor

• alvastra1.jpg
    alvastra1.jpg
    46.3 KB · Visningar: 77
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar