ANNONS
Annons

fota direkt till datorn med d2x

Produkter
(logga in för att koppla)

photojon

Medlem
de jag funderar på är om det går på nåt sätt att ställa in så man får upp bilden stort på en gång i datorn ?? som jag kör nu så får man lov att öppna bilden vore ju smidigare om den öppnades automatiskt

photojon skrev:
de jag funderar på är om det går på nåt sätt att ställa in så man får upp bilden stort på en gång i datorn ?? som jag kör nu så får man lov att öppna bilden vore ju smidigare om den öppnades automatiskt

Detta går i gamla Nikon Capure 4 Camera Control, men jag har för mig att detta inte fungerar automatiskt i den trial jag provade av Capture NX Camera Control Pro (heter den så?)

// Maxe

Med D2X och Nikon Capture 4.4 fungerar det perfekt medan med Capture NX som du behöver för D2Xs (D2X fungerar givetvis oxå) så har Nikon lyft ut Camera Control delen och säljer den separat. Du måste alltså lägga ut ytterligare pengar om du använder NX.

mmm

att fota direkt till datorn har altid funkat fint men att få bilden att öppnas i helskärm funkar inte vill att när jag tar en bild så ska den öppnas så man ser hela bilden stort i stället för bara en lite bild eller går det inte att få bilderna att öppnas så ??

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar