Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fota city den 20 juni

Produkter
(logga in för att koppla)

jido

Aktiv medlem
På onsdag tänkte jag ta en sväng på stan efter jobbet. Någon annan som är sugen? På att fotografera alltså.

/Jimmy

Trevligt!

Jag brukar kunna smyga ut vid 17-tiden. Jobbar på Kungsholmen så jag kan ta mig var som inom city på relativt kort tid.

Jag är nästan 100% på, jobbar också i innerstan..
Glöm inte o ladda batterierna folk =)

Det låter roligt, men jag låter det vara osagt om jag kommer. Har börjat jobba denna vecka, jobbar visserligen på söder men jag cyklar så får se.

Aight,
både jag och mina batterier kommer att vara fulladdade.

Ska vi preliminärboka Sergels torg kl. 17.15 vid den glasade uppgången ovan stora trappan?

/Jimmy

Synd att du inte kan hänga på, Kjell.

För er som är med: jag finns på mobil 0703-986547 under onsdagen.

Tjena!

Tänkte hänger med er ut och fota lite i morgon... :)
Jag ville egentligen köpt ett objektiv av Oscar, men någon annan typ han tyvärr före :(

Tyvärr är det lite tajt med tid till kl 17.15, men jag tror jag ska kunna hinna.
Jag har mailat Oscar angånde nummer om jag skulle bli sen så jag kan hitta er.

Mvh
Henrik

Hej

Jag glömde kameran hemma, så jag kommer inte. Klantigt av mig men så går det när man stressar på morgonen.

Attans otur, Andreas

Vi fick oss en rejäl promenad även om det för min del blev rätt tunnsått med bilder. Bara fula människor överallt ;)

Dock denna seniora medborgare som gick omkring med handen så här:

Bilagor

• imgp1898.jpg
    imgp1898.jpg
    47.3 KB · Visningar: 149
Tack för trevligt fotosällskap! Det här hänger jag lätt med på fler gånger, det var riktigt kul att komma ut och fota lite. Tyvärr vart det inte så stor utdelning för min del. En gråsparv på mcdonald's...

Bilagor

• gråsparv.jpg
    gråsparv.jpg
    85.4 KB · Visningar: 150
... och en väldigt dyster tjej, trots påse från gucci (visst var det så?). Men lycka går väl tyvärr inte få för pengar...

Bilagor

• tjej.jpg
    tjej.jpg
    96 KB · Visningar: 143
Idel dysterkvistar på stan idag - gladast hittills är nog gråsparven.

Det var i vilket fall en trevlig rundgång ikväll.

Sista bilden från mig - ännu en lirare i hatt.

Bilagor

• imgp1900.jpg
    imgp1900.jpg
    47.7 KB · Visningar: 126
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar