Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Formen på reflexskärm?
- Trådstartare etmj
- Start datum
Maxieboy
Aktiv medlem
Jag har själv gjort några stora skärmar. Jag köpte silverlamé och elektriker rör av pvc. Fyra 90 graders vinklar och några 2 meterslängder rör.
Klipp tyget, vik kanterna, limma och sy kanaler. Stoppa in rören i kanalerna och sätt ihop din skärm. Reflexskärmen jag gjorde senast var 1200x2000mm Den passade bra när jag fotograferade motorcyklar. Hopfällbar? nja, den går bra att demontera och vika ihop. Rören tar mest plats.
Pris för en stor skärm är ca 150:- + lite jobb.
Klipp tyget, vik kanterna, limma och sy kanaler. Stoppa in rören i kanalerna och sätt ihop din skärm. Reflexskärmen jag gjorde senast var 1200x2000mm Den passade bra när jag fotograferade motorcyklar. Hopfällbar? nja, den går bra att demontera och vika ihop. Rören tar mest plats.
AnWi
Aktiv medlem
Maxieboy skrev:
Jag har själv gjort några stora skärmar. Jag köpte silverlamé och elektriker rör av pvc. Fyra 90 graders vinklar och några 2 meterslängder rör.
Låter som en smart lösning. Kan du inte lägga in denna idé och ett par bilder i forumet "Gör det själv" (om du inte redan gjort det och jag har missat).
Då kan ju fler få se hur du gjort.
/AnWi
Maxieboy
Aktiv medlem
Silver och Guld lamé
Sökte på Googlegatan och hittade följande.
http://cgi.ebay.com/Fabric-Silver-Lame-42-inches-wide-LA02_W0QQitemZ280022475877QQcmdZViewItem
Finns även hos välsorterade sytillbehörsaffärer eller tygförsäljare. Jag hittade mitt på Väla Centrum vid Helsingborg.
Sökte på Googlegatan och hittade följande.
http://cgi.ebay.com/Fabric-Silver-Lame-42-inches-wide-LA02_W0QQitemZ280022475877QQcmdZViewItem
Finns även hos välsorterade sytillbehörsaffärer eller tygförsäljare. Jag hittade mitt på Väla Centrum vid Helsingborg.