Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Flytta projekt till mapp i Aperture 3?
- Trådstartare AndyK
- Start datum
iBoat
Aktiv medlem
Jag behöver flytta några projekt in i en mapp i Aperture 3. Är det någon som vet hur man gör? När jag tar tag i ett projekt och drar det till den mappen jag vill ha det i händer absolut ingenting, mer än att det hoppar tillbaka till sin ursprungliga plats igen.
Kan du inte exportera alla bilder till en mapp i Finder? Använd Tiff, jpeg i "original size" eller egendefinierad export preset.
iBoat
Aktiv medlem
Så du menar att jag ska exportera ut bilderna ur Aperture och sen importera dem igen, på i rätt mapp?
Eller??
Jag tror att jag missförstod dig. Om du vill flytta bilder från ett projekt till ett annat i Aperture är det bara att markera alla bilderna (cmd+A), eller markera de bilder du vill och dra över dem till en annan projektmapp.
Henrik L Jonsson
Aktiv medlem
Jag har precis provat, men får det tyvärr bara att funka så jag kan inte se problemet. När jag klickar på ett projekt och håller ned musknappen så syns först inget, men så fort jag flyttar den så syns en blå linje som markerar var projektet är på väg att hamna. Ser du den linjen när du flyttar?
Henrik L Jonsson
Aktiv medlem
Låter hur märkligt som helst eftersom det är precis så det funkar för mig. Både på min MacBook Pro 2009 och min Mac Pro 2008. Aperture 3.1.3 och OSX 10.6.8
benjamineidem
Avslutat medlemskap
Jag har fått det att funka nu, mapparna låg på fel plats i trädet.
Tack för hjälpen iaf.
Jag kan inte dra in projekt i mappar, bara göra mappar i projektet. missar jag något?