Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Firmware
- Trådstartare SGÖ
- Start datum
Toms
Aktiv medlem
Här hittar du en del
http://cpn.canon-europe.com/content/product/d-slr_firmware.do
http://cpn.canon-europe.com/content/product/d-slr_firmware.do
leifb
Aktiv medlem
En annan bra sida är: www.eos-magazine.com
Klicka på NEWS.
Klicka på NEWS.
SGÖ
Aktiv medlem
Hej
Jag har gjort som dom visar, lägger firmwaren i katalogen, den syns på kortet, men ändå så säger kameran att det behövs en firmware, kan inte läsa engelskan, så det kan vara något jag missar, klarade det på min 20D, tar bort objektivet, vilket man skulle på 20D och ställa den i P läget.
MVH SGÖ
Jag har gjort som dom visar, lägger firmwaren i katalogen, den syns på kortet, men ändå så säger kameran att det behövs en firmware, kan inte läsa engelskan, så det kan vara något jag missar, klarade det på min 20D, tar bort objektivet, vilket man skulle på 20D och ställa den i P läget.
MVH SGÖ
Tigu
Aktiv medlem
Ja den ska inte ligga i någon mapp utan direkt på minneskortet. Har något vagt minne att det var så. Värt o prova kanske?
Formatera kortet först. Ladda ner firmware och om den är packad (zip) eller likande packa upp den och lägg filen på minneskortet. Har för mig att det var en bin-fil.Försök sedan och uppgradera.
Formatera kortet först. Ladda ner firmware och om den är packad (zip) eller likande packa upp den och lägg filen på minneskortet. Har för mig att det var en bin-fil.Försök sedan och uppgradera.
Senast ändrad:
Anders Östberg
Guest
Enda tipset jag har är att följa installationsanvisningen mycket noga, min erfarenhet är att det inte har varit några problem om man bara gör exakt som instruktionen beskriver.
Tigu
Aktiv medlem
Hur gör du när du lägger in filen på minneskortet?
Tankar du in det via kameran eller har du en kortläsare kopplad till datorn?
Tror att man måste köra via kortläsaren.
Sen att du formaterar kortet i kortläsaren innan du lägger på filen. Syns filen i utforskaren dvs att den ligger på minneskortet? Prova ett annat kort också.
Tankar du in det via kameran eller har du en kortläsare kopplad till datorn?
Tror att man måste köra via kortläsaren.
Sen att du formaterar kortet i kortläsaren innan du lägger på filen. Syns filen i utforskaren dvs att den ligger på minneskortet? Prova ett annat kort också.
SGÖ
Aktiv medlem
Har nu prövat formatera i kortläsaren, firmwaren ligger på kortet, provat med tre olika kort, måste missat någon inställning i kameran, om den skall vara inslälld på något särskilt sätt, har testat köra in i kortläsare, kört in från datorn till kortet, inget hjälper, vad gör jag för fel?
MVH SGÖ
MVH SGÖ
Tigu
Aktiv medlem
Kolla att nerladdningen av firmware är korrekt. Dvs att filstorleken är densamma som anges vid nerladdningen. Så att det inte blir något fel när du laddar ner den. Även att du laddar ner rätt fw för ljust din kamera.Vilken fw ligger i kameran fnv?
Så här stor skall den vara Windows, Properties size: 6.41MB (6,727,791bytes)
Kör du Windows?
Så här stor skall den vara Windows, Properties size: 6.41MB (6,727,791bytes)
Kör du Windows?
Senast ändrad:
SGÖ
Aktiv medlem
Tackar så mycket [email protected]
MVH SGÖ
MVH SGÖ