Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Firmware

Produkter
(logga in för att koppla)

leand

Aktiv medlem
Hej på er ägare Sony....
Hmm, Kanske jag frågar dum men jag köpte nyligen sony alpha 350...och läste här forum i Fotosidan och upptäckte att det fanns med version firware hos sony kameran. Och jag hittar inte brukanvisning om det visar version. Och undrar var finns det? Jag har haft Canon kameran förut och gjorde alltid updatering version. Kanske nån av er vet om det? Om i såfall kan ni tala om var ska jag ta en titt meny i sony a350?! Hoppas ni kan tipsa mig vore jag tacksam ...
//Leffe

Nä ingen fel på kameran utan jag undrar bara... a700 och a900 finns version fireware? tack i alla fall så slipper jag undrar över...

Leif stavar som en kratta ja - svårt att fatta vad han var ute efter näh. Världen är full av inperfektum.

Vill du se vilken version du har trycker du på MENU för att sedan trycka på DISP. Jag har V1.0, vet ej om det finns någon nyare. Har i alla fall inte hittat nåt på nätet, men jag har ju bara haft kameran i ett dygn så det hinns nog.

//Hans

Det finns inga.. Dom kamrorna var "rätt" klara då dom levererades tydligen...

Firmware kommer väl snudd enbart då tillverkaren måste rätta till sina misstag... Så jaga sådant om man inte finner att där finns fel / buggar på kameran man vill åtgärda är nog inte nödvändigt....

Man kan nästan säga att ju fler firmware ju fler misstag har tillverkaren gjort...

Grattis till en fin kamera Hans B...

ANNONS
Sony Winter Cashback hos Götaplatsens Foto