Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Behöver teknisk hjälp! :/

Produkter
(logga in för att koppla)
Midhrafn skrev:
Formatera kort i kameran. En dator med Win Xp har ett annat filsystem (NTFS) och formaterar således med det. Kameran kör gamla MS Fat 32.
Hoppas det går bra med uppgraderingen!


Windows har så man kan formatera en flyttbar källa med fat32.

Har dessutom provat både och, alltså, formatera genom kameran, flytta filerna och försökt få igång det.
Och sedan formaterat genom windows, flyttat filerna och försökt.

/Krille
 
Åh fan, fick jag lära mig nå't nytt. Då är åtminsone den möjligheten uttömd och jag har tyvärr inga fler uppslag. Lycka till med din nya kamera. Jag har haft en själv och vet att det är en ganska smidig kamera.
 
ForEvo skrev:
Windows har så man kan formatera en flyttbar källa med fat32.

Har dessutom provat både och, alltså, formatera genom kameran, flytta filerna och försökt få igång det.
Och sedan formaterat genom windows, flyttat filerna och försökt.

/Krille

Jag är helnöjd med den, men tänkte bara att en uppdatering kunde hjälpa lite att få den att ladda bilder snabbare :)

Även hört att den nya uppdateringen ska snabba upp AF´en på kameran.
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.