Annons

finns tamron 50-300 macro på mediamarkt?

Produkter
(logga in för att koppla)

dahllhad

Ny medlem
undrar om tamron 50-300 i mediamarkt butik eller? För jag vet att vissa butiker inte säljer tamron. om inte vilka andra butiker finns att köpa detta på. Vill inte köpa på internetbutik.
 
Hetaste tipset är väl att fråga butiken, via telefon eller mail istället för att fråga ett forum som inte vet ens vilken butik du syftar handla i.
Vad tror du om den pucken?
 
Vill du ha svar från Mediamarkt de närmaste 3-4 veckorna så skall du ialla fall inte skicka e-post till dem. Och när svaret kommer blir det högst troligt: gå till närmaste butik.
 
Jag köppte mitt 90/2,8 hoss Mediamarkt i Västerås.
Han jag köpte av sa att det dom inte hadde hemma kunde dom ta hem och matcha alla pris på nätet. Sant eller inte? vet ej men mitt blev billigare än på nätet.
 
Jag köppte mitt 90/2,8 hoss Mediamarkt i Västerås.
Han jag köpte av sa att det dom inte hadde hemma kunde dom ta hem och matcha alla pris på nätet. Sant eller inte? vet ej men mitt blev billigare än på nätet.


Jag åkte dit i julas och skulle köpa en filmkamera, Panasonic NV-GS90. Det billigaste priset enligt prisjakt var hos kameraexperten, vilket jag nu är glad över att inte ha beställt ifrån. På mediamarkt erbjöd de samma pris, 1990:- men att de var tvungna att beställa hem den. De skulle kolla upp när den kunde komma fram eftersom jag skulle ha med den på en resa till fjällen, och några veckor senare tog vi åter kontakt. Då visade det sig att om jag sa ja skulle den komma fram dagen innan avresa om inget problem uppstod, och att priset var ändrat till 1490:- Eftersom cyberphoto erbjöd samma produkt fast från Panasonic Sverige istället för att mediamarkt skulle köpa sin från Tyskland valde jag då detta alternativ och fick produkten ett par dagar senare. Hurra cyberphoto! Nu är jag dock inne på att köpa en Pentax K200D eller en Sony A350, har vart på mediamarkt där de hade båda modellerna och känt lite. Kan dock ej bestämma mig, men har några veckor kvar tills jag har tjänat ihop pengarna i fråga =)

De sa till mig att de kan matcha priser gentemot alla markbutiker, dock ej nätbutiker...
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.