Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Finns eos 450d i lager någonstans?

Produkter
(logga in för att koppla)

Leif Lindqvist

Aktiv medlem
Har försökt hitta 450d, och enligt prisjakt finns det i laget på chargeit.se (hur är den affären för övrigt?), men enligt hemsidan så börjar dom preliminärt att skeppa ut kameran i slutet av mars.


Mvh,

Leif
 
Jag tror att det är nys att de har 450D i lager redan. Den börjar säljas först senare i år och jag skulle tro att etablerade fotobutiker som Cyberphoto, Fotovideo och Scandinavian Photo kommer ha den samtidigt.
 
Ja det är säkert ett hårt reglerat releasedatum. Väntar med spänning på en recension från dpreview. Testbilderna man sett verkar ha en del färgat brus i lågdagrarna som verkar oroväckande. Så det ska bli kul att se hur den presterar emot 40d i deras tester.
 
Enligt onoff som jag ringde idag så har dom redan haft en omgång 450d i lager som tagit slut, så det verkar väl som om den redan finns på marknaden?
 
hehe, nej, det behöver det ju inte vara :) Men förstår dock inte varför dom skulle ljuga om det....


edit: Om inte jag minns helt fel så var dom iofs väldigt snabba ute med 400d, så man vet ju aldrig.
 
Jag är mest tveksam eftersom det inte finns något forum med någon som köpt en ( varken här eller i USA ). Det brukar bli ett himla liv så fort nån fått hem första exemplaret.

Sen är det oxå slutet av Mars och April som nämnts som releasedatum.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.