Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Filter med en diameter på 24mm...
- Trådstartare Svänglyse
- Start datum
Olle
Aktiv medlem
Båda de tyska filtertillverkarna B+W och Heliopan gör 24 mm filter. Sortimentet är dock begränsat, framför allt B+W's. De verkar endast ha UV-, skylight- och gråfilter. Heliopan har fler typer.
Min erfarenhet av att beställa B+W- och Heliopanfilter, som inte finns på lager hos importören, är att man får besked om 3-4 veckors leveranstid, men att det snarare tar 5 veckor. Det är dock ganska länge sen jag senast beställde något filter, så det är kanske andra tider som gäller idag.
Olle
Min erfarenhet av att beställa B+W- och Heliopanfilter, som inte finns på lager hos importören, är att man får besked om 3-4 veckors leveranstid, men att det snarare tar 5 veckor. Det är dock ganska länge sen jag senast beställde något filter, så det är kanske andra tider som gäller idag.
Olle
Trannel94
Avslutat medlemskap
Var finner man såna, månntro?
BHphotovideo.com har ett antal, men leverans-
tiden på 6-10 veckor känns för lång.
Jag har svårt att finna dessa små till försäljning.
Är det någon som har goda råd eller tips jag kan
använda mig av i jakten på dessa småttingar?
Tittade in hos l-foto i Vansbro. Det enda som fanns var ett UV 24mm ändå har han det mesta av analogt. Ta en kontakt med honom han har kanske ide'er ändå. http://www.l-foto.se/