Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

filter i ps

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag tycker också frågan är lite besynnerlig... eller är det så enkelt som att du verkligen vill veta att jag använder: Addera brus, damm/repor, oskarp mask, gaussisk oskärpa samt ibland några andra...

I såna fall vet du det nu, varsågod. Ett tips annars är att utveckla dina frågor lite på en gång :)
 
sorry
björn, fattar inte din länk, hittar inga sär skrivningar;)

jo det jag menar är, det var ett tagsen jag överhuvudtaget använde ps, det fanns något tror jag som hete kai´s super pro, som var ett filter, använder ni andra än de som finns i programmet?
 
frox skrev:
sorry
björn, fattar inte din länk, hittar inga sär skrivningar;)

jo det jag menar är, det var ett tagsen jag överhuvudtaget använde ps, det fanns något tror jag som hete kai´s super pro, som var ett filter, använder ni andra än de som finns i programmet?

De som använder Photoshop mer seriöst använder det som redskap till bildbehandling. Där passar plugins som FocalBlade, Photokit Sharpener, NeatImage 3.0 Pro Plus, ColorWasher, Fred Miranda-actions/plugins m fl bättre.

KPT (och övriga Kai plugins), Extensis-serien m fl är mer "lekstuga".

/bjanha
 
jo jag vet, faan det var för länge sedan jag använde datorn... kom inte ihåg att det heter plugins...
jo jag vet att kai är lekstuga men du nämde några jag ska kolla upp
tack!!!
claes
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.