Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
filter i ps
- Trådstartare frox
- Start datum
kromatisk aberration
Aktiv medlem
Jag tycker också frågan är lite besynnerlig... eller är det så enkelt som att du verkligen vill veta att jag använder: Addera brus, damm/repor, oskarp mask, gaussisk oskärpa samt ibland några andra...
I såna fall vet du det nu, varsågod. Ett tips annars är att utveckla dina frågor lite på en gång
I såna fall vet du det nu, varsågod. Ett tips annars är att utveckla dina frågor lite på en gång
bjanha
Aktiv medlem
frox skrev:
nähä skojar du?!?
jag om formulerar frågan,
Vad ANVÄNDER ni för filter i ps?
Claes, med den attityden kommer du inte långt. Här är en länk till dig med lite hjälp på traven. http://museum.skrivihop.nu/exempel/
bjanha
Aktiv medlem
frox skrev:
sorry
björn, fattar inte din länk, hittar inga sär skrivningar
jo det jag menar är, det var ett tagsen jag överhuvudtaget använde ps, det fanns något tror jag som hete kai´s super pro, som var ett filter, använder ni andra än de som finns i programmet?
De som använder Photoshop mer seriöst använder det som redskap till bildbehandling. Där passar plugins som FocalBlade, Photokit Sharpener, NeatImage 3.0 Pro Plus, ColorWasher, Fred Miranda-actions/plugins m fl bättre.
KPT (och övriga Kai plugins), Extensis-serien m fl är mer "lekstuga".
/bjanha
SvenneJ
Aktiv medlem
Som sagts, beror ju på vad som ska göras. Och som Björn skrev nedan(edit: Ovan) är det ju mest lekstuga med KPT o.dyl. Men om man arbetar mycket med webb kan det vara andvändbart.frox skrev:
vad använder ni för filter i ps?
claes
Ett exempel på en webbsajt designad bland annat med KPT. http://www.aqa-d.se/autumn2002/index.htm
Senast ändrad:
aliquis
Aktiv medlem
frox skrev:
sorry
björn, fattar inte din länk, hittar inga sär skrivningar
omformulera