Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Felaktig batterinivå
- Trådstartare ERJ
- Start datum
Pongu
Aktiv medlem
Har du prövat utan greppet? Ibland kan en av de små metalltrådspetsarna i laddaren fastna i nedtryckt läge, så att det ser ut som om batteriet bara är halvladdat fast man haft batteriet i laddaren tillräckligt lång tid.
Om det inte är så är det första gången jag hör om detta med 350D och batterigrepp. Sök på 20D och batterigrepp så får du läsa om vad storebror lider av...
/Pontus
Om det inte är så är det första gången jag hör om detta med 350D och batterigrepp. Sök på 20D och batterigrepp så får du läsa om vad storebror lider av...
/Pontus
lostartist
Aktiv medlem
Har du 2 batterier i ?
Tobias.N
Medlem
ett eller två?
För att testa om felet är att du bara har ett batteri i så proppa i aaa batterier och se om de ändras. De ska väll gå att använda den sortens batterier oxå? aa eller aaa.... blandar alltid ihop =)
Men de är nog inte de som är felet eftersom de är volten som anger hur pass batteriet är laddat.
För att testa om felet är att du bara har ett batteri i så proppa i aaa batterier och se om de ändras. De ska väll gå att använda den sortens batterier oxå? aa eller aaa.... blandar alltid ihop =)
Men de är nog inte de som är felet eftersom de är volten som anger hur pass batteriet är laddat.
Alfisto
Aktiv medlem
ERJ skrev:
Hej.
När jag använder min 350d med batterigrepp visar batterinivåsymbolen i bland bara halv laddning när batteriet är helt laddat.. Är det någon som vet vad som kan vara fel och om det går att göra något åt det?
Använder du laddningsbara AA batterier så är förklaringen att de är på 1,2 V, inte 1,5 V. De förlorar dock sin spänning jämnare än vad vanliga alkaliska AA gör.