Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Feedback

Produkter
(logga in för att koppla)
Det låter inte direkt som att du vill ha någon kritik, med tanke på hur spydig du är i dina "försvarstal".

Syftet är inte att vara spydig.
Jag har svarat på vissa frågor och synpunkter om och om igen.

Designen är olika för olika personer, smaken är också olika.

Om man läser tråden från start så ville du igentligen inte ha åsikter utan ville bara visa upp din sida. Och när folk hadde åsikter (som du faktiskt frågade efter) så börjar du "försvara" och förklara dig om varför du gjorde på ett specielt vis.

Det är ingen som säger åt dig att ändra på nått och du behöver inte förklara varför du har gjort på det där sättet osv, du frågade efter feedback och folk svarade.

Jag gillar inte att "gnälla" på det här viset men du fick bara vad du frågade efter, var glad att folk tittade på sidan och bildade sig en uppfattning istället för att försvara varför saker är som dom är. Du väljer självklart vad/om du vill ta åt dig av åsikterna.

Och självklart är design och smak olika, var det inte därför du frågade? Du vet väll redan vad du tycker är bra och dåligt?

Jag kör IE6 och på min maskin är de stående bilderna för höga för att få plats med 768, och jag kan bara hålla med de andra om att det suger att inte kunna använda scrollhjulet på musen..

/Peter

Det är inte det minsta omöjligt att få det att se likadant ut i "alla" system med dom största webläsarna, IE, Firefox, Opera och ett par till mindre, så länge dom tolkar koden någorlunda rätt, vilket dom gör.

Mina åsikter:

Sidorna laddar snabbt
Rent, tydligt, bra färger

Onödigt stor banner som inte går att klicka på (borde gå till startsidan), ett par av bilderna är lite grälla men rolig funktion att de byts ut.

Trevlig funktion med tumnaglarna, blev lurad som tusan först tills jag provade att klicka på en. Att byta muspekare när man för musen över en bild för att visa att den är klickbar är ett tips.

Scrollpilarna är inte användarvänligt, ser illa ut och hindrar mig när jag vill flytta mig på sidan. Antingen att du hittar snygga färger (vita?) på scrollbar eller att du helt sonika kör standard, det är "helt okej" att låta bli att snygga till denna funktionen... det hör mer till webläsaren än till sidan ju.

Rutorna till höger och vänster känns medvetet tomma och jag antar att du inte har fyllt i dom eller gjort klart dom. Uppdateringarna i galleriet får gärna vara länkade.

/Andreas

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar