Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Feedback på ny hemsida!

Produkter
(logga in för att koppla)

Kacklon

Aktiv medlem
Hej Vänner!

Jag skulle vara väldig tacksam om ni kunde ge mig lite feedback på min webb. Jag har lite mer att slipa på men den är i stort sett klar. Tack på förhand.

Mvh Christian

www.christianmorales.se

Jag tycker den är skitsnygg! Ungefär exakt så man själv skulle vilja ha det :) Det jag kan anmärka på är permalänkarna, ett exempel när man trycker på blogg.

http://www.christianmorales.se/?page_id=76, /blogg hade varit bättre. samma gäller kontakt och om mig. Lite grundläggande SEO hjälper väldigt mycket om du vill bli hittat i sökmotorerna :)

Får man fråga hur den är uppbyggd? Använder du något CMS-system som t.ex. WP eller liknande?

Använder själv Wordpress, är dock helt grön men detta har jag i alla fall åstadkommit:

Fotograf André Nordblom

Edit: Den laddar snabbt också, det uppskattas!

Senast ändrad:
det intresanta är att gallerierna använder en /galleries.php?= funktion det bör gå att fixa det med de andra sidorna i WP även om jag inte är en expert på det. (Jag antar att det är WP efter att ha tittat i källkoden)

som sagt det skulle göra sidan lättare att navigera och förstå etc (som ovan m.ao)

Skitsnygg. Ren och fräsch i designen. Snabbladdad, lättnavigerad och funktionell. Kanonsnygga bilder också vilket är det viktigaste. Själv valde jag svart bakgrund.
www.fotokonst.net

Jag tycker den är skitsnygg! Ungefär exakt så man själv skulle vilja ha det :) Det jag kan anmärka på är permalänkarna, ett exempel när man trycker på blogg.

http://www.christianmorales.se/?page_id=76, /blogg hade varit bättre. samma gäller kontakt och om mig. Lite grundläggande SEO hjälper väldigt mycket om du vill bli hittat i sökmotorerna :)

Får man fråga hur den är uppbyggd? Använder du något CMS-system som t.ex. WP eller liknande?

Använder själv Wordpress, är dock helt grön men detta har jag i alla fall åstadkommit:

Fotograf André Nordblom

Edit: Den laddar snabbt också, det uppskattas!

Tjena André, gick in på din sida också, snygg design.

Men jag skulle tänka om när det gäller texten över bilderna som blivit publiserade, det drar ner bildupplevelsen till 0, synd på så snygga bilder

Tjena André, gick in på din sida också, snygg design.

Men jag skulle tänka om när det gäller texten över bilderna som blivit publiserade, det drar ner bildupplevelsen till 0, synd på så snygga bilder

Hej Mikael! Tack ska du ha! Ska absolut tänka på det, tack för din kritik och att du tog dig tid att titta!

MVH
André

Hej Mikael! Tack ska du ha! Ska absolut tänka på det, tack för din kritik och att du tog dig tid att titta!

MVH
André

Jag gick också in på din sida. Vissa av bilderna är verkligen LÖJLIGT snygga!! Vilken känsla dom förmedlar. Hatten av för dig :)

Och ja min sida är byggd i WP.

Mvh Christian

Jag gick också in på din sida. Vissa av bilderna är verkligen LÖJLIGT snygga!! Vilken känsla dom förmedlar. Hatten av för dig :)

Och ja min sida är byggd i WP.

Mvh Christian

Haha nej men herregud, man får både bocka och buga och niga och allt vad man kan för dina fina ord! Sitter med ett stort leende nu, jag som var så trött och sur innan :) Dina bilder är verkligen bra de också! Är det ett köpt tema eller är det något du knåpat ihop själv?

Haha nej men herregud, man får både bocka och buga och niga och allt vad man kan för dina fina ord! Sitter med ett stort leende nu, jag som var så trött och sur innan :) Dina bilder är verkligen bra de också! Är det ett köpt tema eller är det något du knåpat ihop själv?

Jag har faktiskt köpt temat för att slippa allt tjafs. Det tog 15min från att WP installationen var gjord i botten innan det såg ut som det gör nu. Betalade 320kr men då fick man tillgång till alla mallar dom hade under en 4 månaders period.

Hade tidigare en riktigt unik och sjukt snygg sida... helt i Flash... Fail, jag vet. Tycker dock detta visar en mer seriös bild av mig som fotograf och att den är sökbar gör inte saken sämre :)

graph paper press

ANNONS
Spara 5000 på Fujifilm GF-objektiv hos Götaplatsens Foto